دیدار تیم های افغانستان و مالزی با تساوی ۱ بر ۱ به کار خود پایان داد.

افغانستان و مالزی به تساوی یک بر یک تن دادندبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، دیدار تیم های فوتبال افغانستان و مالزی در ورزشگاه شاه عالم سلانگور مالزی برگزار شد که در پایان نیمه نخست این دیدار با تساوی ۱ بر ۱ به کار خود پایان داد.

شماری از افغان های مقیم در مالزی با حضور در ورزشگاه شاه عالم سلانگور، دیدار تیم های افغانستان و مالزی را از نزدیک تماشا کردند. این تماشاگران که بیشترشان را دانشجویان مقیم در مالزی تشکیل میدادند تعداد شان نزدیک به ۱۰۰۰ نفر میرسید. این تماشاگران با پرچم کشور افغانستان به ورزشگاه رفتند و به تشویق تیم محبوب شان پرداختند. این در حالی است که استقبال چندان خوبی از این دیدار از سوی هواداران مالزی نشده بود.
توقف-افغانستان-مقابل-مالزی-در-دیداری-که-پخش-تلویزیونی-نداشت
وبسایت رسمی برنامه نود - تیم ملی فوتبال افغانستان در دیداری تدارکاتی مقابل حریف نه چندان قدرش، مالزی به تساوی رضایت داد.

افغانستان با ترکیب اویس عزیزی، مجیب جمالی، آرش هاتفی، مسیح سیغانی، حسن امین، اباسین علی خیل، کنشکا طاهر، فیصل شاسسته، زبیر امیری، نورالله امیری و نور زدران وارد میدان شد.

به دلیل عدم پخش تلویزیونی این دیدار از سوی رسانه های افغاستان و در دسترس نبودن شبکه های مالزی، این دیدار از سوی هیچ شبکه تلویزیونی در افغانستان پخش نشد.

اولین گل این دیدار را نورالله امیری در دقیقه ۲۱ برای افغانستان به ثمر رساند، اما در آخرین لحظات نیمه نخست این دیدار مالزی میزبان به گل رسید که در نهایت بازی نیز با تساوی ۱ بر ۱ به کار خود پایان داد.

با توجه به این که مالزی در جدول فیفا پایین تر از افغانستان قرار دارد کسب نتیجه مساوی برابر افغانستان میتواند نتیجه خوبی برای این تیم باشد.به نظر میرسد افغانستان با توجه به کسب تساوی ۱ بر ۱ مقابل تیم نچندان قوی مالزی نباید منتظر صعود افغانستان در جدول فیفا بود.

دیدار بعدی افغانستان در ماه نوامبر مقابل تاجیکستان برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار