نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار گفت: در جلسه‌ای که با معاون وزارت راه و شهرسازی برگزار شد یکی از مصوبات این جلسه اجرای طرح خط متروی شاهین شهر – اصفهان بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسینعلی حاجی  با اشاره عملیات اجرای خط متروی شاهین شهر-اصفهان، اظهار داشت: پروژه احداث خط متروی شاهین شهر – اصفهان در سال 91 در شورای ترافیک شهرهای کشور مصوب شده بود اما با دلیل ممانعت وزارت راه و شهرسازی در ایرادات فنی آن سال اجرای این پروژه لغو شد.

وی با بیان اینکه پروژه احداث مترو از مطالبات به حق مردم شهرستان شاهین شهر است، تصریح کرد: با اجرای این پروژه قعطا شاهد ارتقای حمل و نقل این شهر خواهیم بود.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار با اشاره به پیگیری‌ها و رایزنی‌های انجام شده با معاون وزیر راه و شهرسازی برای اجرای خط متروی شاهین شهر – اصفهان در سال جاری تصریح کرد: وزیر راه و شهرسازی در سفر به اصفهان از نزدیک از مسیر اجرای این پروژه بازدید داشتند که در اجرای این پروژه  قول همکاری دادند.

وی گفت: در جلسه‌ای که با معاون وزارت راه و شهرسازی برگزار شد یکی از مصوبات این جلسه  اجرای پروژه خط متروی شاهین شهر – اصفهان بود که به زودی اجرا می‌شود، در احداث پروژه خط متروی شاهین شهر – اصفهان رعایت نکات ایمنی در مسیر توسط کارشناسان راه و شهرسازی شناسایی و برطرف می‌شود.

حاجی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه 600 میلیارد تومان هزینه برآورد شده است، افزود: پیش‌بینی می‌شود اجرای این پروژه دو سال به طول انجامد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.