211 میلیارد ریال به واحد های تولیدی گلستان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ استاندار گلستان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، گفت: این میزان تسهیلات به 148 واحد تولیدی استان پرداخت شده و از بانک های عامل می خواهیم سرعت اعطای این تسهیلات را افزایش دهند تا شاهد رونق بنگاه های اقتصادی استان باشیم.

صادقلو افزود: بنگاه های اقتصادی باید با استفاده از این تسهیلات زمینه افزایش تولید و اشتغال هر چه بیشتر را در جامعه فراهم کنند.

وی ادامه داد: باید با استفاده از تسهیلات رونق تولید، ساخت هتل هایی با فن آوری روز را در دستور کار قرار داد و بر اساس رویکرد ها و نیازها هتلینگ استان را تقویت کرد.

صادقلو اضافه کرد: ایجاد زمینه های حضور بخش خصوصی و اعطای تسهیلات به آنها می تواند خانه های تاریخی در گرگان را تقویت کند و موجب افزایش جذابیت و حضور گردشگران در این مکان های ارزشمند شود.

همچنین در این جلسه قوانلو مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان گزارشی از تسهیلات ارائه شده توسط بانک های استان در قالب تسهیلات رونق تولید ارائه کرد و گفت: افزون بر این تسهیلات 220 میلیارد و 800 میلیون تومان به 152 واحد تولیدی در استان اعطا شده و بر اساس مصوبه بانک مرکزی بانک باید ظرف مدت 15 روز جهت ارائه سرمایه در گردش و ظرف مدت 20 روز جهت سرمایه ثابت ، پاسخگو باشند.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.