ضعف نظارتی در برخورد با جذب غیرقانونی نیروهای خارجی و نشست ویژه گمرک با خودروسازان برای افزایش صادرات خودرو از مهمترین عناوین گروه اقتصادی بوده است.

به گزارش خبرنگار بورس،بانک وبیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین عناوین اقتصادی امروز به شرح ذیل است:

نمایندگان ملت معتقدند ضعف نظارتی دستگاه های اجرایی از مهم ترین عوامل جذب نیروهای خارجی در واحدهای تولیدی و مشاغل آسان است.

عناوین

قرارداد رنو و ایدرو با انتقاد زیادی از سوی کارشناسان همراه بوده است بطوریکه برخی بر انحصاری بودن بازار ایران برای شرکت رنو تاکید دارند.
        
رئیس اتحادیه ظروف یکبار مصرف از نرخ مصوب این اقلام در ایام محرم خبر داد.

عناوین

مدیر کل دفتر غلات وزارت جهاد کشاورزی گفت:نرخ پیشنهادی محصولات کشاورزی در کارگروه وزارت اقتصاد در حال بررسی است و تا کنون نرخی به وزارتخانه اعلام نشده است.

وزیر اقتصاد در گفتگو با المانیتور از اجرای کامل FATF در ایران خبر داده، در حالتی که وزارت اقتصاد این موضوع را نه تایید و نه تکذیب می‌کند.

عناوین

مرکز آمار ایران تورم روستایی را ۷.۷ درصد اعلام کرد، بر این اساس شاخص گروه عمده خوراکی‌ها، آشامیدنی‌ها و دخانیات نسبت به ماه مشابه سال قبل ۷.۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

رئیس سازمان چای گفت:با توجه به فرسودگی اکثر باغات، دولت در راستای ارتقای بهره وری تسهیلات به ذراعی در اختیار چایکاران قرار می‌دهد.


عناوین

گمرک با خودروسازان برای افزایش صادرات خودرو جلسه ویژه ای برگزار کرد.

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات با افزایش 219.30 واحدی به عدد 77 هزار و 655 واحد رسید.


عناوین

یک کارشناس اقتصادی گفت:برنامه های خروج از رکود دولت برای تاثیر گذاری نیازمند زمان است وقطعا هیچ کس نمی تواند زمان مشخصی برای اتمام دوره رکود حاکم برای فضای کشور پیش بینی کند.


انتهای پیام/
برچسب ها: عناوین ، اقتصادی ، مهمترین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار