نماینده سابق مجلس گفت: هنوز به گزینه خاصی برای کاندیداتوری ریاست جمهوری نرسیده‌ایم.

هنوز به گزینه خاصی برای ریاست جمهوری نرسیده‌ایمبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامعلی حداد عادل نماینده سابق مردم تهران در مجلس، در حاشیه مراسم ختم والده حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات، پیرامون وحدت اصولگرایان و ساز و کار ورود به انتخابات اظهار داشت: اصولگرایان در انتخابات مجلس به خصوص به وحدت خوبی رسیده‌اند و این تجربه چراغ راه آینده اصولگرایان است.

وی افزود: اگر چه در تهران در انتخابات مجلس موفق نبودیم اما این مسئله ناشی از تفرقه ما در جریان اصولگرایی نبود و وحدت شکل گرفته در جای خود صحیح و به موقع بود و ضعف ما از جاهای دیگر بود و امیدواریم با حفظ  وحدت قبلی ضعف‌های خود را در آینده جبران کنیم.

وی در ادامه با اشاره به گزینه‌های جریان اصولگرایی برای انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: هنوز به گزینه خاصی برای کاندیداتوری نرسیده‌ایم و در حال رایزنی و مشورت برای حضور در انتخابات هستیم.

وی در واکنش به مطرح شدن برخی اسامی مانند علی لاریجانی، عزت‌الله ضرغامی به عنوان کاندیدای اصولگرایی اظهار داشت: مطرح شدن این اسامی همگی گمانه‌زنی است و اکنون برای مطرح شدن این اسامی زود است. 

این نماینده سابق مجلس در مورد ساز و کار حضور در انتخابات آینده توسط جریان اصولگرایی گفت: مذاکرات در این باب شروع شده و باید گفت شورای ائتلاف اصولگرایی مخصوص انتخابات مجلس بود.

حدادعادل در مورد محوریت جامعه روحانیت مبارز در میان جریان اصولگرایی اظهار داشت: جامعه روحانیت جایگاه شایسته خود را دارد و همه تشکل‌های و قشرهای اصولگرایی باید با یک وحدت بیشتر در انتخابات آینده شرکت کنند.

وی در پایان در مورد تأثیر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در انتخابات سال 96 اظهار داشت: انتخابات آمریکا تأثیر آن چنانی برای ما ندارد و همه گرو‌ه‌ها در آمریکا فشار بر ایران را در دستور کار خود دارند و ما باید با اتکای به خود از جای خود بلند شویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۱۹ مهر ۱۳۹۵
ملت خودش به نتیجه می رسه زحمت نکشید فقط افراد شایسته و دست پاک بیاییند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۱۹ مهر ۱۳۹۵
بخدا قسم اگر اینبار هم بازی درآورید .... شمایید و ما و شکایت قیامت !
آخرین اخبار