مجمع خيرين مسكن ساز بايد پروژه های نيمه تمام و تعریف شده خود را ساماندهی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ استاندار يزد در نشست هم انديشی مجمع خيرين مسكن ساز استان ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت امام حسین ع  با اشاره به ارزش فراهم ساختن مسكن برای جوانان و افراد نيازمند گفت: انجام فعاليت های خدادوستانه و مردمی ارزش بسيار بالايی دارد و بايد با جذب توانمندی های بيشتر خیری در اين زمينه اقداماتی كارگشا انجام شود.

سيدمحمد ميرمحمدی افزود: اعضای هيات امنای مجمع خيرين مسكن ساز استان بايد با برگزاری جلسات و بررسيی های كارشناسی بتوانند پروژه های نيمه تمام و تعریف شده خود را ساماندهی کنند تا امكان ارائه خدمات بهتری به مردم فراهم شود.

استاندار افزود: برای افراد با شرايط خاص از جمله معلولان بايد شرايطی را برای فراهم آوردن مسكن در نظرگرفت كه بتوان امكانات خوبی را برای آسايش و رفع محدوديت های اين قشر از جامعه ارائه كرد.

وی گفت: تا جايی كه قانون اجازه بدهد و زمينه ای وجود داشته باشد، لازم است ظرفيت های دستگاه‌های اجرايی استان برای توسعه و همراهی با فعاليت های مجمع خيرين مسكن ساز مورد استفاده قرار گيرد.

گفتنی است در اين جلسه اعضای مجمع خيرين مسكن ساز استان به بيان نظرات و مسائل پيش روی خود پرداختند و زمينه همكاری دستگاه های اجرايی استان در تسهيل فعاليت مجمع خيرين مسكن ساز استان بررسی و مورد تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.