طرح محيط‌بان از نيمه دوم مهرماه در مدارس شهرستان كاشان آغازشده‌است.

مدیر روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست کاشان،در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت:این طرح باتوجه به امضای تفاهم‌نامه منعقدشده بین اداره حفاظت محیط زیست و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان با برگزاری جلسات کارشناسی مشترک اجرا می‌شود.

ناهیدعسگری، افزود: گسترش همکاری به منظور افزایش سطح آگاهی، ارتقا و اشاعه فرهنگ زیست محیطی در بین دانش آموزان هدف از اجرای طرح یک ساعت با محیط‌بان در مدارس شهرستان کاشان است.

وی تصریح‌کرد: شناخت وظایف محیط‌بانان و مناطق تحت مدیریت سازمان به دانش‌آموزان، ضرورت مشارکت آگاهانه آنها در حفظ محیط زیست،آشنایی دانش‌آموزان و تربیت آنها

به‌عنوان مربیان پرورشی مجری طرح در مدارس، حضور محیط‌بانان در مدارس و آشناکردن دانش‌آموزان با وظایف و نقش خود در طبیعت و شناسایی سختی و مشکلات شغل محیط‌بانی از دیگر اهداف این طرح است.

به‌گفته‌وی، برای اجرای هرچه بهتر و کامل این طرح دانش‌آموزان مدارس اطراف منطقه حفاظت شده قمصر- برزک در منطقه حضور پیدامی‌کنندو از نزدیک با گونه‌های گیاهی و جانوری منطقه آشنا می‌شوند.

عسگری در پایان اظهارداشت: اجرای طرح یک ساعت با محیط‌بان در مدارس کاشان با همکاری واحد فرهنگی اجتماعی آموزش و پرورش این شهرستان و حضور 30 معاون پرورشی مدارس از نیمه دوم مهرماه شروع شده‌است. 


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار