جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: راننده وانت جنجالی توسط مردم متوقف و با حضور ماموران راهور دستگیر و تحویل عوامل کلانتری می شود.

هنوز به پلیس شکایتی نشده است/ به دنبال شناسایی راننده خاطی هستیم
سرهنگ حسن عابدی جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: راننده وانت جنجالی ساعت 15:30 روز چهاردهم مهر در محله قیطریه اقدام به ورود ممنوع به یک خیابان کرده و با 10 خودرو برخورد می کند.

وی گفت: این فرد توسط مردم متوقف و با حضور ماموران راهور دستگیر و تحویل عوامل کلانتری می شود.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: این فرد حالت عادی داشته و در بررسی های اولیه مدعی است توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو 405 تعقیب شده است.

سرهنگ عابدی تصریح کرد: کروکی تصادف برای تمامی خودروهای حادثه دیده کشیده شده و راننده باید این خسارت را پرداخت کند.

رانندگی دیوانه وار با وانت پیکان و خسارت دیدن بیش از 10 خودرو + فیلم

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۲۰ مهر ۱۳۹۵
چطور ممکنه یک نفر با حالت عادی این همه خسارت عمدی به خودرو ها وارد کنه . باید تا آخرین ریال خسارت حتی با توقیف اموال مسکونی از این فرد گرفته بشه
Netherlands
ناشناس
۰۰:۱۵ ۲۰ مهر ۱۳۹۵
این فیلم رسانه ای شد و همه در جریان قرار گرفتند. در خیابانهای فرعی بالای فلکه سوم تهرانپارس همین مشکل عدم توجه به علامت ورود ممنوع رو هر روز داریم. کلی دعوا میشه . تا کسی کشته نشده بیزحمت دوربین کار گذاشته بشه که خلافکارها از عدم حضور پلیس اینطور سو استفاده نکنند. ممنون از انتشار مطلب. شاید مسولی این نوشته رو ببینه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۱۹ مهر ۱۳۹۵
خسارات کافی نیست این راننده جانی با رفتار وحشیانه حاقل 5 سال زندانی و بتعداد خودروها ضریب 10 شلاق در چند نوبت بخورد تا ده سال ممنوع رانندگی شود اگر دزد نباشد
آخرین اخبار