کارکنان یگان ویژه استان قم روز دوشنبه در مراسمی با پیکر یکی از شهیدان مدافع حرم مطهر حضرت زینب(س) وداع کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛پیکر شهید سید علی حسینی از شهدای مدافع حرم از تیپ فاطمیون  امروز از مقابل ساختمان فرماندهی یگان ویژه نیروی انتظامی استان قم تا حسینیه این یگان بر روی دوش کارکنان یگان ویژه تشییع شد.

در این مراسم کارکنان یگان ویژه و جمعی از افسران نیروی انتظامی استان قم و برخی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان حضور داشتند و یکی از مداحان اهل بیت(ع) به مناسبت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به مرثیه سرایی پرداخت و شرکت کنندگان در رثای حضرت سیدالشهدا(ع) اشک ماتم ریختند و به سینه زنی پرداختند.

 
فرمانده یگان ویژه استان قم در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: به طور اساسی محور کار یگان ویژه نیروی انتظامی؛ حفظ، ارتقا و آمادگی نیرو است و هم چنین ایجاد فضای انقلابی و فرهنگ شهادت و ایثارگری جزو برنامه های این یگان می باشد.

سرهنگ حسن رودباری آملی اظهار کرد: پیام شهیدان؛ دینداری، ولایتمداری و استکبارستیزی است که وظیفه همه ما می باشد که در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش کنیم تا ان شاءالله بتوانیم از پیروان راستین راه شهیدان باشیم.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: شهید ، مدافع حرم ، تشییع ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار