رضا نیک پناه دوچرخه سوار رشته کوهستان که طی روزهای گذشته به کما رفته بود در حال حاضر علائم حیاتی در وی دیده می شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا نیک پناه که چندی پیش به همراه رکابزنان تیم کوهستان برای تمرین و همچنین به عنوان تکنسین دوچرخه  کوهستان رفته بود متاسفانه به دره پرتاب و دچار سانحه شده است هم اکنون این رکابزن 24 ساله 9 روز است که در icu مغزبه سر می برد. 

البته خانواده وی از رسانه ای شدن این موضوع ناراحت بودند و با کسانی که  این خبر را در شبکه های اجتماعی منتشر کردند، برخورد کرد.

در این خصوص با ناصر هوشیار رئیس هیات دوچرخه سواری آذربایجان شرقی مصاحبه ای انجام دادیم که وی اظهار کرد: هنوز در کما به سر می برد اما فشار خون وی در روزهای نخست روی 3 بود و وضعیت خوبی نداشت اما هم اکنون فشار خون وی به 6 رسیده است و پزشکش در این باره گفته است اگر فشار خونش روی 8 بیاید به هوش می آید.

وی افزود:حال عمومی رضا نیک پناه هر روز بهتر می شود و امیدورام که هر چه زودتر به هوش بیاید و به وضعیت عادی خود برگردد اگرچه این بازگشت زمان بر است.   

*برای حضور در مسابقات جاکارتا آماده می شویم 

هوشیار در خصوص برنامه های هیات دوچرخه سواری آذربایجان شرقی تصریح کرد: هیات به منظور رسیدن به اهدافش برنامه ریزی هایی انجام داده است و در نظر داریم برای شرکت در مسابقات 2018 جاکارتا تمرینات را بی وقفه ادامه دهیم تا بتوانیم حضور موفقی داشته باشیم و مدال کسب کنیم.

*برگزاری مسابقات پیست 3 کیلومتر تعقیبی 

رئیس هیات دوچرخه سواری آذربایجان شرقی در ادامه بیان کرد:به منظور ارتقای دوچرخه سواران در رشته پیست 30 مهرماه مسابقه پیست را در رشته 3 کیلومتر تعقیبی برگزار خواهیم کرد و به این منظور 8 دستگاه دوچرخه را برای رکابزنانی که دوچرخه مورد نظر را ندارند، خود هیات تدارک دیده است.

وی در خصوص اعزام های تیم شهرداری تبریز تاکید کرد: تیم شهرداری تبریز در رنکینگ آسیا صدر نشین است صمد پورسیدی هم از این تیم در بخش انفرادی نفر اول آسیا است تیم نیز آبان ماه عازم رقابتهای فوژو چین می شود.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۱۹ مهر ۱۳۹۵
آخی خدا رو شکر الهی که به حق همین شبهای عزیز همه ی بیماران شفا پیدا کنند
آخرین اخبار