پروژه‌های افتتاح شده دانشکده علوم پزشکی آبادان برای خدمات‌رسانی به شهروندان آمادگی دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛آموزنده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: پروژه‌هایی که به تازگی در محدوده دانشکده علوم پزشکی آبادان با حضور دکتر هاشمی، وزیر بهداشت به بهره‌برداری رسیدند، در حال خدمات‎‌رسانی به مردم منطقه هستند.

علیرضا آموزنده افزود: بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان هم‌ ‌اکنون در حال خدمات‌رسانی است و تا زمانی که نیروی متخصص این بخش را جذب نکرده‌ایم از همکاران‌ خود در اهواز کمک می‌گیریم.

وی با اشاره به این موضوع که به دنبال افزایش ظرفیت در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان بیمارستان طالقانی آبادان هستیم، گفت: بخش ام آر آی در برنامه‌های افتتاحیه به دست وزیر بهداشت نبود، اما سی تی اسکن بیمارستان شهید بهشتی آبادان به بیماران این مرکز درمانی خدمت‌رسان می‌کند و مرکز پزشکی هسته‌ای آبادان نیز پذیرش بیمار خود را آغاز کرده است.

آموزنده ضمن بیان این موضوع که رسانه‌ها می‌توانند با مراجعه به بخش‌های تازه افتتاح‌شده دانشکده علوم پزشکی آبادان بر فعال بودن آنها صحه بگذارند، افزود: بخش رادیولوژی دیجیتال بیمارستان شهید بهشتی آبادان نیز با تمام ظرفیت از مدت‌ها پیش فعالیت خود را آغاز کرده است و امیدوار هستیم که با حمایت نمایندگان محترم مردم در مجلس، توسعه هر چه بیشتر فعالیت‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی را شاهد باشیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی آبادان با اشاره به وضعیت فعلی خانه‌های بهداشت در منطقه، افزود: برای ارتقای خدمت در این حوزه برنامه‌ای در دو فاز طراحی شده است که در فاز نخست مراکز بهداشتی شهری و روستایی و در فاز دوم نیز خانه‌های بهداشت دیده شده‌اند و اعتبار این برنامه نیز موجود است، همچنین با توجه به کمبود نیروهای بهداشتی، در حال حاضر نزدیک به 200 دانشجوی بومی در حال آموزش هستند و در منطقه به کار گرفته شده‌اند.

وی ضمن تاکید بر این مهم که 20 دستگاه آمبولانس اهدایی منطقه آزاد اروند بین مراکز درمانی توزیع شده‌اند، گفت: تمامی این آمبولانس‌ها در آبادان و خرمشهر مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.