حجت الاسلام سرایی گفت: اسرائیل سست بنیاد و مانند خانه عنکبوت است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجانغربی؛ گفت: اسرائیل سست بنیاد و مانند خانه عنکبوت است و این سستی را جهان به چشم خود در جنگ هایی که اسراییل و حامیانش در منطقه ایجاد کردند را دیدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان آذربایجانغربی با اشاره به اهمیت مطالعه در زندگی انسان ؛ کتاب ویرانه دروازه شرقی خاطرات سرلشکر وفیق را به مردم معرفی کرده و خواستار مطالعه این کتاب شد.

وی با تشریح جنایت های صدام ملعون وجواب خبرنگاران جهت انجام مصاحبه ای درخصوص ایران که گفته بود هفته آینده در تهران باشما مصاحبه خواهم کرد افزود : ملت ایران با دفاع جانانه در مقابل سیل عظیم دشمنان تا دندان مسلح به یقین ابهت صدام و هم پیمانانش را شکستند و مردم دنیا فهمیدند که میشود با دست خالی به جنگ دشمن رفت چرا که مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی خوب میدانند مکتبی که شهادت دارد اسارت ندارد.

حجه الاسلام سرایی شیمیایی شدن ملت مظلوم شهرستان سردشت درسالهای دفاع مقدس و خیانت های بنی صدر به کشورمان را یاد آور شد وگفت :امام خمینی (ره) دانشگاه بزرگی بنام بسیج را در جنگ تشکیل داد و این دانشگاه از ابتدای تشکیل تا به امروز برکات عظیمی به انقلاب اسلامی رسانده است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجانغربی؛ با استناد به جنگ 33 روزه لبنان و گذشته تاریخ اسراییل و وجود روحیه بسیجی وایثارگری در رزمندگان اسلام که از انقلاب اسلامی ایران به جهان صادرشده است افزود ؛ اسراییل سست بنیاد و مثل خانه عنکبوت است و این سستی را جهان به چشم خود در جنگ هایی که اسراییل و حامیانش در منطقه ایجاد کردند را دیدند.

وی لقب شیطان بزرگ که امام راحل و عظیم الشان به آمریکا داده اند را شایسته دانست وگفت : دولت مردان بدانند زورگویان میخواهند آمریکای بزک کرده را آمریکای مهربان به جهان و ملت ایران اسلامی معرفی کنند.

ایشان در پایان ضمن محکومیت تجاوزهای جنگی و کشتارکودکان و زنان بی دفاع در سوریه ویمن به فتنه هایی که عربستان سعودی و کشورهای هم پیمانش در منطقه ایجاد کرده است اشاره کرد و گفت : امام جمعه کثیف و عقده ای وبی مغز عربستان سعودی عبدالرحمان سدیس هیچ اعتقادی به دین اسلام و پیامبر گرامی ندارد چرا که فتنه های منقطه را پشتیبانی وحمایت نمیکرد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: سپاه ، آمریکا ، اسرائیل ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.