به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی ، شبکه های اجتماعی جایگاه ویژه ای دربین کاربران اینترنتی پیدا کرده است لذا امروزه از آن به عنوان بستری برای تعامل و ارتباط دو سویه بین کاربر و مخاطب استفاده می شود.در همین راستا نمایندگان مجلس به عنوان رکن اصلی نهاد قانون گذاری در کشور در قالب پست های اینستاگرامی مردم کشور را در جریان فعالیت های خود قرار می دهند .

در ادامه پست هایی از نمایندگان مجلس را که در 24 ساعت گذشته در شبکه اجتماعی اینستاگرام با کاربران به اشتراک گذاشته اند را برای شما مخاطبین گرامی گردآوری کرده ایم.


غلامرضا تاجگردون نماينده مردم شريف گچساران و باشت در مجلس شوراى اسلامى نوشت:
"بازديد از كارخانه روغن كشي كه انشالله يكي دو ماه اينده افتتاح ميشه و تعدادي از بچه هاي اين منطقه مشغول كار ميشوند. دست سرمايه گزار درد نكنه."



علی لاریجانی  رئیس مجلس نوشت:
مراسم عزاداری سید و سالار شهیدانحسينيه شهدا هيأت كف العباس.



دکتر مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی نوشت:
 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر پزشکیان، نایب رئیس مجلس چک در رأس هیأتی پارلمانی روز (یکشنبه 25 مهر ماه) به دعوت مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس به تهران سفر می‌کند. 
بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، اعضای هیأت پارلمانی چک در سفر چهار روزه خود قرار است که با دکتر علی لاریجانی رئیس و مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس و برخی مقامات کشورمان دیدار و درباره مسائل پارلمانی و جانبه گفت وگو کند. 

 جمهوری چک کشوری در اروپای مرکزی است که در دهه 1990 از کشور بزرگ چکسلواکی جدا شد و پایتخت آن شهر پراگ است. 
در جمهوری چک نخست وزیر رئیس دولت است و کابینه و هیات وزیران زیر نظر او فعالیت می‌کنند، همچنین در این کشور مجلس به دو صورت ملی و سنا فعال است.






مهرداد لاهوتی نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی نوشت:
"جلسه نماینده لنگرود و فرماندار با مهندس خاوری مدیرکل راه وشهرسازی استاندر خصوص بررسی و رفع مشکلات راههای شهرستان لنگرودکه در فرمانداری شهرستان لنگرود برگزار گردید۹۵/۷/۱۸."



روح الله حضرت پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نوشت:
"بخشنامه میکنند به ادارات کارمندان نماز اول وقت بخوانند، خوب به شما چه."



غلامعلي جعفرزاده ايمن ابادي نماينده مردم  شهرستان رشت در مجلس شوراي اسلامي نوشت:
"تجمع بزرگ عاشوراییان رو نمایی از پرچم گنبد حرم امام حسین (ع)و حضرت عباس (ع)، توسط مهندس جعفرزاده ایمن آبادی در منطقه آزاد انزلی ۱۸مهر."



على اصغر يوسف نژاد نماينده مردم شريف سارى و مياندورود نوشت:
"بازديد از روند اجراى پروژه در حال ساخت استخر ويژه معلولين و جانبازان در سارى."



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار