ایتالیا در مقابل مقدونیه با ارائه یک نمایش پر انتقاد موفق شد در لحظات پایانی سه امتیاز بازی را از آن خود کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه رقابتهای مقدماتی جام جهانی در قاره اروپا تیم ملی ایتالیا مهمان مقدونیه بود که در نهایت توانست در دیداری عجیب که ابتدا پیش افتاد ، سپس عقب افتاد و دوباره پیش افتاد حریف را با نتیجه سه بر دو شکست دهد.

گل اول بازی را آندره آ بلوتی پدیده این فصل ایتالیایی ها در دقیقه 24 به ثمر رساند.روی سانتر برناردسکی از روی نقطه کرنر بلوتی تو را وارد دروازه مقدونیه کرد.

دقیقه 57 نستروفسکی بازی را به تساوی کشاند. شوت این بازیکن پس از بی دقتی بونوچی در مهار او و ورودش به محوطه جریمه ایتالیا به کنج دروازه بوفون رفت.

ایتالیا که از خوردن این گل غافلگیر شده بود 2 دقیقه بعد گل دوم را نیز دریافت کرد. اشتباه بازیکنان ایتالیا و پاس به عقب خطرناک آنها باعث شد فرحان حسانی در دقیقه 59 گل دوم را نیز روی یک شوت از پشت محوطه جریمه برای مقدونیه به ثمر برساند.

پس از این دو گل ایتالیا سعی در جبران نتیجه داشت و ونتورا، پارولو و سانسونه را به میدان فرستاد. در حالی که ایتالیا تیم حمله کننده بود بوفون با عکس العمل خود در دقیقه 71 مانع از گل شدن ضربه آزاد مقدونیه شد.

 اما این پایان کار نبود و چیرو ایموبلیه در دقیقه 74 موفق شد پاس کاندروا را تبدیل به گل دوم ایتالیا کند تا بار دیگر بازی به تساوی کشیده شود.

در حالی که بازی در آستانه پایان بود ایموبیله در دقیقه 92 موفق شد گل سوم ایتالیا را به ثمر برساند.فشار بی امان ایتالیایی ها در ثانیه های پایانی با ضربه سر ایموبیله ستاره این روزهای لاتزیو روی سانتر کاندروا به گل سوم آتزوری منجر شد .

در نهایت آتزوری با وجود عملکرد ضعیف توانسنت این بازی را پیروز شود تا ونتورا که این روزها به دلیل بازی ضعیف تیمش مورد انتقاد قرار گرفته بود ،از گزند انتقاد های بیشتر نجات پیدا کند.
ایتالیا با این پیروزی هفت امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به اسپانیا در رتبه دوم جدول قرار گرفت. مقدونیه نیز بدون امتیاز پنجم است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۵:۱۲ ۱۹ مهر ۱۳۹۵
نظری ندارم
آخرین اخبار