پروژه های افتتاحی وزیر بهداشت در آبادان بهره برداری نشدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛مختارنماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه پروژه هایی که چندی پیش و با حضور وزیر بهداشت در آبادان افتتاح شد، به دلایل مختلف تاکنون بدون بهره برداری باقی مانده اند.

جلیل مختار ، از بخش تخصصی نوزادان، مرکز هسته ای، ام. آر. آی بیمارستان شهید بهشتی به عنوان پروژه هایی که در جریان سفر وزیر بهداشت افتتاح شده اند نام برد و  افزود: معلوم نیست اگر در بهره برداری از پروژه ها مشکلاتی وجود دارد پس چرا آن را افتتاح می کنند، ابتدا مشکلات پیرامونی یک پروژه حل شود سپس برنامه افتتاح برایش بگذارند، به طور مثال برای بخش تخصصی نوزادان هنوز نتوانسته اند پزشک متخصص مورد نیاز را جذب کنند.

وی با اشاره به درخواست خود از وزیر بهداشت برای اعزام کارگروه ویژه و تخصصی وزارت بهداشت برای بازدید از مراکز و خانه های بهداشت در شهرستان به ویژه در روستاها، گفت: روز گذشته یک تیم ارزیابی عملکرد از سوی وزارت بهداشت در منطقه حاضر شد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: در بازدیدهایی که با همراهی این تیم از مراکز و خانه های بهداشتی به ویژه در روستاها انجام شد، تمامی نقاط ضعف، کمبودها و مشکلات مشخص و اعلام شد.

مختارگفت: تیم ارزیابی از نزدیک مشکلات عدیده مراکز و خانه های بهداشتی را دیدند و بر نبود امکانات و تجهیزات لازم، ضروری و مورد نیاز صحه گذاشتند.

وی افزود: تیم مذکور متعهد شدند تا اردیبهشت ماه سال آینده نسبت به بهبود شرایط و رفع نقاط ضعف و کاستی ها بکوشند که امید می رود حتما به قولشان عمل کنند.

این نماینده مجلس با اشاره به ابراز تاثر نماینده ویژه تیم ارزیابی از وضعیت موجود در مراکز و خانه های بهداشتی به خصوص در روستاهای شهرستان آبادان گفت: اینکه چرا تاکنون برای ترمیم فضاها و بهبود امکانات و تجهیزات در این بخشها کاری نشده، سوال مکرر نماینده ویژه ارزیابی وزارت بهداشت از مسئولان بهداشتی درمانی شهرستان بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.