مشهد؛

اعزام هیأت تجاری و بازاریابی ایران به تاجیکستان با محوریت خراسان رضوی

رئیس سازمان صنعت, معدن و تجارت خراسان رضوی از اعزام هیأت تجاری و بازاریابی ایران به تاجیکستان با محوریت خراسان رضوی خبر داد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، راضیه علیرضایی گفت: این هیأت متشکل از 15 شرکت صنعتی و تجاری کشور و خراسان رضوی از 22 تا 25 مهر با هماهنگی سازمان توسعه تجارت ایران به این کشور اعزام می شود.

او افزود: توسعه مناسبات و معرفی ظرفیت ها و توانمندی های اقتصادی و شناسایی زمینه های جدید همکاری برای رفع موانع موجود و افزایش سطح مبادلات تجاری و بسترسازی و مشارکت در پروژه های عمرانی, صنعتی و فنی و مهندسی, از اهداف اعزام این هیأت است.

علیرضایی تصریح کرد: با اعزام این هیات, انجام دیدارهایی با مدیران ارشد و اجرایی دولت تاجیکستان در زمینه های تجارت, صنعت و تکنولوژیهای نو, پیش بینی شده و ضمن بررسی شرایط بازار برای حضور پایدار شرکت ها بویژه در زمینه تولیدات مشترک, مذاکره خواهد شد.

او با بیان اینکه همچنین این هیات با حضور در همایش فرصت های سرمایه گذاری که در این کشور برگزار خواهد شد, زمینه های همکاری را بررسی خواهند کرد, گفت: تاجیکستان یکی از 10 کشور اصلی هدف صادراتی خراسان رضوی طی سالیان گذشته بوده است و با توجه به اهمیت آن کشور در توسعه روابط اقتصادی بویژه با استان خراسان رضوی, اعزام هیات می تواند گام مهمی در ارتقاء روابط باشد.

 هیات تجاری و بازاریابی ایران به سرپرستی رئیس سازمان صنعت, معدن و تجارت خراسان رضوی به کشور تاجیکستان اعزام خواهد شد.

انتهای پیام// ف ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.