گروه های فلسطینی جنایت وحشیانه رژیم آل سعود علیه مردم یمن را محکوم کردند.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از "العهد؛ جناح ها و گروه های فلسطینی به شدت جنایت ائتلاف متجاوز سعودی علیه مردم یمن در روز گذشته که به دنبال آن صدها نفر شهید و زخمی شدند را محکوم کردند.

"جمیل مزهر" –یکی از رهبران جبهه مردمی- تأکید کرد نیروهای ائتلاف به سرکردگی عربستان سعودی، علیه غیرنظامیان یمن، جنایت مرتکب شدند. این جنایت محکوم، مردود، مورد تقبیح و لکه ننگی بر پیشانی رژیمی است که نقشی فاسد و تخریبی را در راستای اجرای سیاست های آمریکا در منطقه ایفا می کند.

"نائل ابوعوده" –یکی از رهبران جنبش مجاهدین فلسطین-نیز به شدت جنایت ائتلاف عربی علیه مردم یمن را محکوم و تأکید کرد: "مردم یمن، همواره حامی و پشتیبان مردم فلسطین بوده اند؛ شایسته است عربستان سعودی به جای بمباران مردم یمن، از تانک ها و جنگنده های خود در حمایت مردم فلسطین از اشغالگری رژیم صهیونیستی استفاده کند."

"شیخ هشام سالم" –دبیرکل جنبش صابرین فلسطین- هم گفت: "بمباران یک مجلس ترحیم در یمن از سوی عربستان سعودی، جنایتی غیرانسانی، ضد اسلامی و علیه تمام ملت های عربی و اسلامی به شمار می رود."

"شیخ سالم" توضیح داد: "دشمن صهیونیستی علی رغم تاریخ سیاه و آغشته به خون بی گناهان در قانا، صبرا ، شتیلا، غزه و تمام سرزمین های اشغالی که دارد، ولی مانند این حماقت عربستان سعودی را مرتکب نشده است."

"شیخ خالد البطش" –یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی- نیز خواهان جلوگیری از ریخته شدن خون امت عربی و توجه به فلسطین به عنوان قضیه اصلی امت اسلامی شد و افزود: "آزادی قدس و فلسطین، از این خون ها ریخته شده، سزاوارترند. رژیم صهیونیستی از تمام نزاع هایی که در منطقه روی می دهد، سود می برد."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار