والیبال مازندران با دو نماینده در لیگ برتر والیبال کشور پس از تهران بیشترین سهم تیمی را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در سال هایی که مازندران با داشتن ستارگان گران قیمت فوتبال از داشتن یک تیم لیگ برتری محروم است،والیبال این استان با دو نماینده در لیگ برتر ،بیشترین سهم تیمی در لیگ سی ام را به خود اختصاص داده است.

کاله ای ها که سابقه دو دوره قهرمانی در سوپرلیگ والیبال ایران و سومی در جام باشگاه های آسیا را در کارنامه دارند،با جوان گرایی کامل و با هدایت بهروز عطایی در لیگ امسال شرکت می کنند.


مازندران قدرت نو ظهور والبیال کشور

بهروز عطایی سرمربی تیم کاله گفت: 6بازیکن از تیم ملی جوانان را برای این فصل جذب کردیم و امیدواریم با استفاده از توانایی های این بازیکنان نتایج خوبی را کسب کنیم.


مازندران قدرت نو ظهور والبیال کشور

اما در سالن سید رسول حسینی ساری،تیمی در حال آماده سازی است که پس از 20 سال انتظار با نائب قهرمانی در لیگ دسته اول،ساروی هارا در لیگ برتر صاحب تیم کرد.

بهزاد محمودی، سرمربی تیم سازمان عمران شهرداری ساری گفت: با توجه به اینکه امسال سال نخست حضور این تیم در لیگ برتر است یک فشار روحی و جوی به عوامل تیم حکم فرما است ام با تمرینات خوب این تیم ساروی نتایج قابل قبولی را در لیگ برتر کسب خواهد کرد.


مازندران قدرت نو ظهور والبیال کشور

ساروی ها برای حضوری پر قدرت در لیگ برتر دو بازیکن مونته نگرویی را به خدمت گرفتند که میلوش پشت خط زن این تیم گفت: با تمرینات بی وقفه و با انگیزه ای که بازیکنان تیم عمران ساری دارند ، با کسب نتایج خوب تا چند سال قادر به بازی کردن در سطح اول والبیال کشور را خواهند داشت.


مازندران قدرت نو ظهور والبیال کشور

مسابقات لیگ برتر والیبال کشور با حضور 12 تیم از 28م مهرماه آغاز می شود.

دو تیم کاله آمل و سازمان عمران شهرداری ساری در هفته نخست،دربی مازندرانی لیگ برتر والیبال در آمل برگزار می کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار