از كارت هاي بانكي مشتريان هفت ميليارد ريال سرقت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئيس پليس فتاي فرماندهي انتظامي استان اصفهان گفت : مغازه داري كه با استفاده از دستگاه اسكيمر توانسته بود افزون بر هفت ميليارد ريال از كارت هاي بانكي مشتريان خود سرقت كند دستگير شد.

سرهنگ سيد مصطفي مرتضوي افزود :در پي شكايت تعدادي از شهروندان مبني بر اينكه از حساب بانكي آنها مبالغ زيادي سرقت شده بررسي موضوع در دستور كار ويژه پليس فتا استان قرار گرفت.

وي گفت :بلافاصله پرونده اي در اين زمينه تشكيل و تحقيقات وسيع وگسترده كارشناسان پليس فتا در فضاي مجازي براي شناسايي عامل برداشت هاي غير مجاز صورت گرفته انجام شد و هويت اصلي متهم كه يك مغازه دار بود شناسايي شد .

رئيس پليس فتاي فرماندهي انتظامي استان اصفهان افزود: در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد متهم از استان اصفهان به استان ديگري رفته كه بلافاصله اكيپي از ماموران پليس فتا به آن محل رفته و در يك عمليات غافلگيرانه هنگامي كه قصد برداشت وجوه از حساب بانكي يكي از شهروندان را داشت دستگير و به اصفهان منتقل شد.

سرهنگ سيد مصطفي مرتضوي گفت : متهم در مغازه خود دستگاهي به نام اسكيمر قرار داده بود كه وقتي كارت مشتري را براي پرداخت وجه كالا دريافت مي كرد آن كارت را وارد دستگاه اسكيمر كرده و به اين ترتيب اطلاعات كارت كپي برداري مي شد.

وی تصريح كرد: متهم سپس اين اطلاعات را با دستگاه ديگري به كارت هاي خام بانكي منتقل مي كرد و به اين ترتيب همان كارت بانكي كه مشتري در اختيار داشت يك نسخه از آن نيز در دست فرد سارق قرار مي گرفت و او در فرصتي مناسب اقدام به برداشت از حساب وي در خارج از استان مي كرد.

رئيس پليس فتاي فرماندهي انتظامي استان اصفهان افزود:با اعتراف متهم پرونده مقدماتي تشكيل و وي برای سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شد.


انتهای پیام/س

برچسب ها: سرقت ، کارت بانکی ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار