رئیس کمیته آبهای آرام قایقرانی گفت: اردوهای زمستانه از اهمیت زیادی دارد به این خاطر برای برگزاری تمرینات، زمان را از دست نمی دهیم و منتخبین را به اردو دعوت می کنیم.

علیرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: مسابقات قهرمان کشوری آبهای آرام روز گذشته به پایان رسید هم اکنون به همراه کادر فنی و کمیته فنی فدراسیون قایقرانی نتایج را بررسی خواهیم کرد، سپس نفرات منتخب به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.

وی افزود: تمام مدال آوران در مسابقات قهرمان کشوری به تیم ملی دعوت نمی شوند و کارشناسان کمیته کسانی را برای حضور در تیم ملی انتخاب می کنند که در آینده بتوانند به تیم ملی کمک کنند.

محمدی در ادامه تصریح کرد:برخی از این ورزشکاران در استانهای خودشان فعالیت خواهند کرد، به این خاطر منتخب فعالیت در استان ها نیز می شوند.

وی خاطر نشان کرد: اردوهای تیم ملی را تا چند روز آینده برگزار خواهیم کرد، زیرا زمان در فصل پاییز و زمستان برای ما اهمیت بسزایی دارد است و نباید زمان را از دست بدهیم، چرا که امسال سه رویداد مهم پیش داریم، مسابقات قهرمانی آسیا 2017 ، بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و مسابقات قهرمانی جهان که برای حضور موفق در این رقابتها باید با برنامه ریزی پیش می رویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار