معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از برگزاری دوره جدید آموزش متمرکز شعر آئینی امسال از سوی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ وحید محمدی گفت:در راستای سیاست آموزش محوری در حوزه ادبیات و شناسایی و پرورش استعدادهای جوان این دوره طی سه روز از پنجم تا هفتم آبان امسال در استان قم برگزار می شود.

وی افزود: در این دوره شاعران جوان که در حوزه شعر آئینی آثاری را خلق کرده باشندفرصت خواهند یافت که از حضور اساتید برجسته شعر آئینی کشور بهره ببرند.

محمدی خاطر نشان کرد: متقاضیان می توانند با مراجعه به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نسبت به ثبت نام با ارائه لوح فشرده مشخصات فردی و رزومه فعالیت های ادبی شعر آئینی و نمونه شعر یا اشعار آئینی تا تاریخ ٢٢ مهر جاری اقدام کنند.

وی تصریح کرد: متقاضیان می توانند اطلاعات مورد نیاز را از طریق سامانه اینترنتیQom. adabiatirani.comبا تکمیل فرم مربوطه ارسال و نتیجه ثبت نام را به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اعلام کنند.

گفتنی است: اسامی پذیرفته شدگان این دوره آموزشی به همراه زمان و مکان دقیق دوره پس از بررسی از طریق ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ می شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار