حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری:

علی اصغر مقتدای کودکان امروز است

حضرت علی اصغر علیه السلام به همگان ثابت می کند که برای ثبت نام در مدرسه حسینی سن ملاک نیست.

حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی ماندگاری، کارشناس مسائل مذهبی در گفتگو با خبرنگار تکیه حسینی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اهمیت حضور حضرت علی اصغر(ع) در واقعه کربلا گفت: حضرت علی اصغر به همگان ثابت می کند که برای ثبت نام در مدرسه حسینی سن ملاک نیست. نه تنها سن، بلکه امام حسین(ع) به جنسیت و حتی سوء سابقه کسی توجه نمی کند و آغوشش به روی همه باز است.
این کارشناس مسائل مذهبی در خصوص تأثیر فراوان حضرت علی اصغر(ع) در واقعه عاشورا اظهار کرد: حضرت علی اصغر(ع) نشان می دهد که اگر شش ماهه هم باشید، می توانید از امام زمانتان دفاع کنید و مرگ وی را حتی چند دقیقه عقب بیندازید.
وی ادامه داد: این کودک شیرخواره مقاومت تا لحظه آخر را به ما نشان می دهد. نشان می دهد، اگر سربازان یک پیشوا تا لحظه آخر مقاومت کنند، آن امام سربلند خواهد شد.
ماندگاری در خصوص تأثیری که جهان امروز از حضرت علی اصغر(ع) می گیرد، بیان کرد: کودکان فلسطینی، سوری، یمنی، بحرینی و غیره به مردم دنیا این پیام را می دهند که به علی اصغر(ع) اقتدا کردند و مقاومت را از ایشان یاد گرفته اند.
وی در پایان اضافه کرد: مادران این کودکان بدانند که این فدا شدن در راه مقاومت ارزش دارد کودکان آن ها نیز ارزشمند هستند. به طور کل هر چه در راه امام حسین(ع) قربانی شود، ارزشمند است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار