3 هزار نفر از جمعیت عشایری مازندران می توانند از مزایای قرار گرفتن بیمه عشایری بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی قمی‌ اویلی، مدیرکل بیمه روستایی، کشاورزی و عشایری مازندران در جلسه ستاد راهبردی بیمه اجتماعی، کشاورزی، روستائیان و عشایر آمل با بیان اینکه در مازندران 3 هزار عشایر به سر می ‌برند که جدا از بیمه روستایی نیستند، گفت: این قشر از خانوارهای استان می ‌توانند از مزایای قرار گرفتن بیمه عشایری بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به فعالیت کارگزارها در مازندران از سوی شرکت تعاونی روستایی و عشایر افزود: مجوز این کارگزارها در صورت تایید بیمه کشور صادر می‌شود که تاکنون برای جمعیت سه هزار نفری عشایری یک کارگزاری مشغول فعالیت است و به بیمه عشایرها می ‌پردازد.

قمی اویلی، با بیان اینکه 54 هزار مازندرانی پارسال زیر پوشش بیمه روستایی، کشاورزی و عشایری قرار گرفتند، گفت: تاکنون این میزان به 63 هزار نفر رسیده که بیشتر این بیمه‌ گذاران از سوی دهیاری ‌ها ساماندهی شدند.

وی با بیان اینکه در این استان 10 هزار کارت آماده بیمه به کارگزاری‌ها داده شد تا به‌ دست بیمه‌ گذاران برسانند، افزود: تا پایان امسال افزودن 30 کارگزاری را به شهرستان‌های استان در دستور کار داریم که بیشتر آن به شهرستان‌ های پرجمعیت مربوط می ‌شود.

مدیرکل بیمه روستایی، کشاورزی و عشایری مازندران با بیان اینکه در ابتدای امسال 18 کارگزاری در این استان مورد موافقت قرار گرفت، گفت: اکنون تعداد فعال کارگزاری در مازندران 246 کارگزار است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار