یادواره شهیدان کارکوب زاده با عنوان شهید، آبروی محله در شهرک شهدای قم برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛یادواره شهیدان عبدالجلیل، منصور و خلیل کارکوب زاده با حضور خانواده های معظم شهدا و اهالی شهرک شهدای قم برگزار شد.

حجت الاسلام احمدی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قم سخنران این محفل نورانی بود؛ وی در سخنان خود مقام و منزلت شهیدان و صبر و استقامت خانواده های معظم آنان را ستود.

مادر بزرگوار شهیدان کارکوب زاده نیز خاطراتی از فرزندان شهید خویش و همچنین بازدید رهبر معظم انقلاب بازگو کرد، روایتگری حجت الاسلام هاشم پور و نوحه خوانی کاظم مظاهری از دیگر بخش های مراسم بود.

 خانواده معظم شهیدان کارکوب زاده، دو شهید به نام های عبدالجلیل و خلیل و یک مفقودالاثر به نام منصور و نیز یک جانباز و یک آزاده در دوران سکونت در شهر آبادان، تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

مقام معظم رهبری در سفر استانی سال 89 به قم، در منزل شهیدان کارکوب زاده حضور یافتند.مادر این سه شهید سالهاست که زیر زمین منزل خویش را به نمایشگاهی از آثار شهدای خویش و موضوعات مرتبط با دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت تبدیل نموده و گروههای زیادی از مسئولان و اقشار مختلف مردم از سرتاسر کشور از این نمایشگاه بازدید نموده اند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار