توصیه نیویورک تایمز به اوباما برای ارائه قطعنامه ضدصهیونیستی به شورای امنیت

روزنامه نیویورک تایمز طی مقاله ای در شش اکتبر به اوباما پیشنهاد داد که قطعنامه‌ای بر علیه شهرک‌های یهودی نشین رژیم صهیونیستی به شورای امنیت سازمان ملل ارائه دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، این نشریه تاکید دارد که تنها محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی مبنی بر گسترش شهرک سازی های یهودی نشین در سرزمین هایی که برای ایجاد دولت فلسطین در نظر گرفته است، کافی نیست. چراکه دولت رژیم صهیونیستی به موضع واشینگتن در این رابطه توجهی نمی کند. 

این نشریه توصیه می کند که برای رسیدن به تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل لازم است که اصول واضحی برای حل و فصل مسالمت آمیز مناقشه خاورمیانه، منجمله مرزهای آینده دو دولت، وضعیت بیت المقدس، پناهندگان و تضمین امنیت رژیم صهیونیستی برقرار شود.

پیش از این نیز گزارش شده بود که فلسطینی ها سعی دارند تا قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل برای محکوم کردن شهرک سازی یهودیان فراتر از 'خط سبز' را پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ارائه دهند. 

اکنون رژیم صهیونیستی نگران این موضوع است که اوباما ممکن است پیش از اتمام دوران ریاست جمهوری خود، از این اقدام فلسطینی ها حمایت کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۹ ۱۸ مهر ۱۳۹۵
اوبا ما نوکر صهیونیست هاست و خائن به بشریت ! از این بی غیرت بخاری متصاعد نمی شود !
آخرین اخبار