مسئول ایمنی مسابقات درگ گفت :مهمترین مسئله در مسابقات اتومبیلرانی و موتورسواری بحث ایمنی شرکت کنندگان است.

پژمان هاشم زاده مسئول ایمنی مسابقات درگ اتومبیلرانی و موتورسواری ،در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ گفت : 

در مسابقات اتومبیلرانی و موتورسواری مهمترین مسئله برای ما،بحث ایمنی شرکت کنندگان است، درست است که شرکت کننده ها از قبل توجیه هستند اما پیش از شروع مسابقات نیز، با ورزشکاران صحبت های لازم انجام می شود و تمام مسائل به آنها یادآوری و تأکید می شود. 

وی ادامه داد : شرکت کننده ها ، ملزم هستند که تمام موارد مانند لباس و کلاه مخصوص اتومبیلرانی ، کپسول آتش نشانی و سایر موراد ایمنی را رعایت کنند و به همراه داشته باشند و نبودن هر کدام از این وسایل امتیاز منفی محسوب می شود و به زمان در نظر گرفته شده برای ورزشکار اضافه می شود. 

هاشم زاه افزود : پیش از شروع مسابقه پیست را از لحاظ امنیت ، بررسی می کنیم تا از نبود سنگ و شن در مسیر راننده ها و همچنین لغزنده نبودن مسیر مسابقه مطمئن شویم و اطمینان حاصل کنیم که  هیچ خطری برای راننده ها وجود نداشته باشد.

وی تصریح کرد : مسئول ایمنی پیست موظف است هماهنگی های لازم بین گروه های امدادی اعم از دوستان آتش نشان ،دوستان اورژانس و دوستان امداد فنی را انجام دهد تا با هماهنگی های لازم مسابقه به سلامت پایان رسد. 

مسئول ایمنی مسابقات خاطرنشان کرد : همیشه مهمترین اولویت ما در مسابقات اتومبیلرانی بحث ایمنی است و تمام سعی من و همکارانم بر این است که مسابقات در ایمنی کامل انجام شود و حادثه ای برای کسی پیش نیاید. 


وی در پایان تأکید کرد : پیش از آغاز مسابقه تمام اتومبیل ها و همچنین راننده ها از نظر ایمنی و همچنین سلامت موتور و همینطور از لحاظ ظاهری توسط دوستانمان در کمیته فنی بررسی و چک می شود و هر اتومبیلی که مشکل حتی کوچک داشته باشد از شرکت آن اتومبیل در مسابقات جلوگیری می شود .  

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار