نخستین پرواز اختصاصی استان یزد به زمین نشست.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدرضا رضایی نژاد مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان در آیین گشایش پرواز های آتا استان یزد گفت: خط هوایی آتا، یزد را مرکز تجاری کشور خواهد کرد و اقتصاد استان را متحول خواهد نمود.

وی افزود: هدفمان خدمت به مردم و دسترسی آسان تر تجار و بازرگانان به بازار یزد است و امید داریم رونق بیشتری در اقتصاد استان حاصل شود. دکتر رضایی نژاد ارائه سرویس مطلوب را حق مردم یزد دانست و ابراز امیدواری کرد در آینده ای نزدیک پروازهای بیشتری از مبدا یزد انجام گیرد.

محمدرضا نقصان محمدی مدیرکل راه و شهرسازی یزد نیز در این مراسم گفت: استان یزد از لحاظ موقعیت جغرافیایی پربارترین ترافیک ریلی و جاده ای کشور را به خود اختصاص داده است. مدیر کل راه و شهرسازی استان ابراز امیدواری کرد با ارتقای خدمات فرودگاهی در یزد ارتباطات و جایگاههای گردشگری استان بیش از گذشته ارتقا یابد.

موسوی معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی آتا نیز گفت: میزان تردد زمینی و ریلی استان یزد نشان ظرفیت بالای این استان است و یزد به دلیل ظرفیت های اقتصادی و گردشگری پتانسیل پروازهای بیشتری را دارد که امیدواریم تعداد هواپیماهای اختصاص یافته به یزد بیشتر شود.

موسوی افزود: طبق توافق صورت گرفته مقرر است به فاصله زمانی هر 2 ساعت یک بار هواپیمای آتا از مبدا یزد یا به مقصد یزد پرواز انجام دهد. 

گفتنی است با افتتاح پروازهای هواپیمایی آتا با حمایت گروه تعاونی پیشگامان در هفته تا 40 پرواز به آمار پروازهای فرودگاه یزد اضافه می شود.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار