رژیم‌صهیونیستی قصد دارد شهرک‌های "بیت‌ایل" در شمال را‌م‌الله و "شیلوه" در نابلس را گسترش دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از "روسیا الیوم"؛ شرکت گردشگری رژیم صهیونیستی، برای ساخت یک پارک در محله "حلم یعقوب" در شهرک "بیت ایل" که بخشی از روستای "دورا" در شمال شرق "رام الله" را هم شامل می شود، مناقصه برگزار می کند. این مناقصه و اجرای طرح آن، با حمایت مستقیم کابینه رژیم صهیونیستی، به سرعت انجام خواهد شد.

شرکت گردشگری اسرائیل، معتقد است ساخت این پارک در محله "حلم یعقوب" برای گردشگری این رژیم امری ضروری است.

"جبر باجس" -رئیس شورای روستای "دورا"- گفت: "از طرح این مناقصه غافلگیر شدیم؛ به ویژه آنکه اهالی این روستا منتظر حکم دادگاه اسرائیل در مورد بازپس‌گیری کامل آن بودند." 

در همین راستا، مسئولان رژیم صهیونیستی به اهالی روستای "جالود" واقع در جنوب شرق نابلس ابلاغ کرده اند که بخش گسترده ای از زمین های این روستا را مصادره خواهند کرد.

"عبدالله الحاج محمد" –رئیس روستای جالود، توضیح داد که مقامات رژیم صهیونیستی به اهالی این روستا ابلاغ کرده اند بخش گسترده ای از زمین های آن در فاصله چند صد متری مدرسه راهنمایی این روستا را مصادره خواهند کرد. 

گفتنی است رژیم صهیونیستی چند روز پیش اعلام کرده بود که قصد دارد شهرک جدیدی را در منطقه ای نزدیک به شهرک نشین "شیلوه" احداث کند  مصادره زمین های روستای جالود، در همین راستا خواهد بود و شهرک جدید در همین روستا تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار