تصاویر سارقین مسلح شعبه بانک خیابان هدایت منتشر شد

پلیس تهران از مردم درخواست کرد که چنانچه اطلاعاتی از سارقان بانک خیابان هدایت دارند، در اختیار آنان قرار دهند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در ساعت 13:35 مورخه 24/03/1395 ، از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از شعبه بانک خیابان هدایت به کلانتری 109 بهارستان اعلام شد . 

با حضور مأمورین کلانتری در محل وقوع سرقت و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد دو نفر در حاليكه كلاه كاسكت به سر داشتند با يك قبضه اسلحه كلاشينكف وارد بانك .... شعبه ی هدايت شده و ضمن تيراندازي در داخل شعبه و تهديد ، اقدام به سرقت بیش از 30 ميليون تومان وجه نقد کرده و بلافاصله با یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا 125 از محل متواری شدند . 

پرونده در اداره یکم پیلس آگاهی تهران بزرگ : 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت مسلحانه" و به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 

تصاویر سارقین مسلح شعبه بانک خیابان هدایت منتشر شد

تحقیقات میدانی : 
با حضور کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی و انجام تحقیقات از شاهدان صحنه سرقت مشخص شد دو نفر با به سر داشتن کلاه ایمنی موتورسیکلت وارد شعبه ی بانک شده ، ابتدا اقدام به شلیک تیر هوایی در داخل بانک نموه و در ادامه با تهدید رئیس شعبه پول های داخل گیشه های بانک را سرقت و مجددا در حین خروج از شعبه ی بانک اقدام به شلیک تیر هوایی کرده و پس از آن از محل متواری شدند . 

در ادامه تحقیقات میدانی ، کارآگاهان قصد بازبینی تصاویر ضبط شده توسط سیستم دوربین های مداربسته ی بانک را داشتند که در کمال تعجب مشخص شد که شعبه ی محل سرقت فاقد هرگونه سیستم مدار بسته است !!!! 

شناسایی تصاویر سارقین مسلح : 
در شرایطی که هیچگونه تصاویری از لحظه ی سرقت وجود نداشت ، کارآگاهان با بهره گیری از اطلاعات بدست آمده از شاهدان اطلاع پیدا کردند که سارقین در حین ارتکاب سرقت یک کیف بزرگ مشکی همراه خود داشته اند که پول های مسروقه و اسلحه مورد استفاده در سرقت خود را در آن قرار داده و از محل متواری شدند ؛ با بهره گیری از همین اطلاعات اندک و در بررسی محدوده وقوع سرقت ، سرانجام کارآگاهان موفق به شناسایی تصاویر سارقین در زمان متواری شدن از محل سرقت شدند . 

تصاویر سارقین مسلح شعبه بانک خیابان هدایت منتشر شد

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " در ادامه رسیدگی به پرونده و به جهت شناسایی و دستگیری متهمین ، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر بدست آمده از هر دو متهم از سوی بازپرس محترم صادر شده است ؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصاویر این افراد شده و اطلاعی در خصوص هویت ، مخفیگاه و یا محل های تردد این افراد دارند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تاس 51055501 در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۱۸ مهر ۱۳۹۵
خونه داییم اینارو دزد زد، تلویزیون 5میلیونیشونو بردن
فیلم چهرشون واضح تو دوربین مدار بسته ضبط شده بود، پلیس اومد فیلم هم دادیم بهشون
آخرش هیچی به هیچی، یه ماه گذشته هنوز خبری نیست
اگه انگشت یه دست دزدارو قطع کنن دیگه نمییتونن دزدی کنن، ولی متاسفانه با قوانین الان جامعه یارو 3ماه میره حبس، بعد از در اومدن دوتا خلاف سنگینتر هم یاد میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۱۷ مهر ۱۳۹۵
اگریک درصد اشتباه شده باشه کی جوابگواین عکس اونهانباشع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۱۷ مهر ۱۳۹۵
متاسفم برای این سارقین ضعیف النفس....اصلا گیریم نگیرننتون...آخه اون پول خوردن داره،برکت داره...اصلا 30 تومنم شد پول تو این دوره زمونه...میخواد یکی 15 تومن بهتون برسه،بیشتره مگه....د آخه یه چند ماه با شرافت کار میکردید که میرسیدید به اون پولا که بی مرام ها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۵
خداوکیلی اصلا قیافه دزدها قابل تشخیص هست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۱۷ مهر ۱۳۹۵
برای کسی که می شناستشون آره. برای همه مردم که نیست
آخرین اخبار