میزان مصرف نفتگاز در بخشهای حمل و نقل ، صنعت ؛ کشاورزی و نیروگاهی یک روند رو به رشد در ۶ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ محمدیان مدیر شرکت نفت استان از افزایش مصرف نفتگاز در بخشهای مختلف خبر داد و گفت : میزان مصرف نفتگاز در بخشهای حمل و نقل ، صنعت ؛ کشاورزی و نیروگاهی یک روند رو به رشد در ۶ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است. وی افزود: میزان مصرف نفتگاز در بخش حمل و نقل با ۵ درصد رشد مواجه بوده بطوریکه میزان مصرف سال جاری ۱۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر و مصرف مدت مشابه سال قبل ۱۳۴ میلیون و ۴۰۰هزار لیتربوده است.
محمدیان اضافه کرد:روند مصرف در بخشهای صنعت و کشاورزی هم افزایشی بوده بطوریکه در مصرف نفتگاز سال جاری در بخش صنعت شاهد یک افزایش ۲ درصدی هستیم.  
وی با اشاره به اینکه میزان مصرف امسال۲۰ میلیون لیتر و مدت مشابه سال قبل ۱۹ میلیون و ۵۰۰هزار لیتر بوده افزود: همچنین در  بخش کشاورزی هم میزان مصرف در ۶ ماهه امسال ۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر و مدت مشابه سال قبل ۳۸ میلیون و ۳۵۰ هزار لیتر بوده که این قیاس حاکی از یک رشد ۳ درصدی می باشد.


انتهای پیام/ن
برچسب ها: افزایش ، نفتگاز ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.