مسابقات پاکت بیلیارد قهرمانی کشور در آبادان پایان یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛امجدی رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد آبادان گفت: رقابت‌های پاکت بیلیارد قهرمانی کشور در رده جوانان و در قالب سومین جشنواره فرهنگی ورزشی مهر اروند، گرامیداشت سالروز شکست حصر آبادان، شب گذشته در این شهرستان به کار خود پایان داد.

بیژن امجدی افزود: این مسابقات در دو بخش تیمی و انفرادی با شرکت‌ 16 تیم‌ از استان‌های مازندران، البرز، چهارمحال بختیاری، فارس، بوشهر، همدان و خوزستان به مدت سه روز در خانه بیلیارد آبادان برگزار شد.

وی  گفت: در پایان این مسابقات در بخش تیمی، پس از برگزاری 24 مسابقه در دور مقدماتی و صعود هشت تیم به مراحل پایانی، تیم فارس «ب» عنوان نخست این رقابت‌ها را کسب کرد.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد آبادان افزود: همچنین تیم‌های شاهین بوشهر مقام دوم و آبادان «الف» و البرز به صورت مشترک در جایگاه سوم ایستادند.

امجدی گفت: در بخش انفرادی نیز این رقابت‌ها با حضور 39 ورزشکار برگزار شد که این افراد طی 66 مسابقه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی افزود: در پایان بخش انفرادی نیز، سیدمحمد موسوی از آبادان بر جایگاه نخست تکیه زد، امیرحسین باقری‌فر از استان فارس دوم شد و صدرا ابراهیمی و حسن ذبیح‌پور از استان‌های البرز و مازندران به‌طور مشترک به مقام سوم رسیدند.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد آبادان گفت: تمامی مسئولان برگزاری و داوران این رقابت‌ها از استان خوزستان بودند.  

سومین جشنواره فرهنگی ورزشی مهر اروند گرامیداشت سالروز شکست حصر آبادان در 72 رشته ورزشی با حمایت سازمان منطقه آزاد اروند و اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان از 24 مردادماه سال جاری آغاز و شب گذشته با برگزاری مسابقات بیلیارد به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.