سرمربی تیم ملی جوانان گفت:برگزاری بازی تدارکاتی دغدغه اصلی‌مان است که در این زمینه زیاد موفق عمل نکردیم.

برگزاری بازی تدارکاتی دغدغه اصلی‌مان استامیرحسین پیروانی در حاشیه تمرین مشترک تیم ملی جوانان و بزرگسالان به خبرنگار ورزشی حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: این اخرین اردویی است که برگزار کردیم و سه شنبه صبح برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی تهران را ترک خواهیم کرد.

وی درباره آخرین وضعیت تیم ملی جوانان گفت: بازی تدارکاتی زیادی نداشتیم. هم گروههای ما ژاپن و قطر 10 بازی تدارکاتی انجام دادند اما ما فقط چند دیدار تدارکاتی با تیم‌های لیگ برتری برگزار کردیم.

پیروانی درباره نایب قهرمانی تیم ملی نوجوانان بیان کرد: چمنیان و علی‌دوستی برای تیم ملی زحمت زیادی کشیدند و در نهایت این تیم توانست جواز صعود به جام جهانی را کسب کند. به هر حال کار ما سخت است اما نهایت تلاشمان را می‌کنیم تا جواز حضور در جام جهانی را کسب کنیم.

سرمربی تیم‌ملی جوانان بیان کرد:‌ برگزاری بازی تدارکاتی مهمترین دغدغه ما محسوب می‌شود که در این دوره و در این زمینه  موفق نبودیم همچنین کسب تجربه در این رده سنی بسیار مهم است که برای این امر باید تلاش زیادی کنیم.

وی درباره تفاوت لباس تیم‌ملی جوانان با بزرگسالان گفت: طبق برنامه در بازی‌های آسیایی باید از برند جیووا استفاده کنیم اما به علت اینکه این لباسها آماده نیست امروز از برند آل ‌اشپورت استفاده کردیم.

پیروانی در پایان خاطرنشان کرد: کی‌روش نگاه ویژه‌ای به تیم ملی جوانان دارد و قرار است بعد از بازی امروز با یکدیگر جلسه‌ای داشته باشیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار