دو نویسنده به مجموعه «دیوار شیشه‌ای» ملحق شدند

با توجه به تنوع و گستردگی کار، دو نویسنده دیگر به پروژه «دیوار شیشه‌ای» ملحق شده‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تهیه‌کننده مجموعه «دیوار شیشه‌ای» که به کارگردانی مشترک راما قویدل، نوید میهن دوست و احمد معظمی در مرکز گسترش فیلمنامه‌نویسی رسانه ملی تولید می‌شود، از حضور دو نویسنده جدید خبر داد.

اکبر تحویلیان، تهیه‌کننده در این باره گفت: با توجه به تنوع و گستردگی کار، دو نویسنده دیگر به پروژه ملحق شده‌اند. مسعود کرمی و سارا خسروآبادی نویسندگان جدید مجموعه «دیوار شیشه‌ای» هستند.

«دیوار شیشه‌ای» علاوه بر ساختار اپیزودیک، قصه‌هایی پیوسته به یکدیگر نیز دارد که ضمن روایت یک داستان اصلی در هر قسمت داستان مستقلی را هم در بر می‌گیرد و به ارتباط بین افرادی می‌پردازد که از رسانه استفاده می‌کنند و به واسطه بهره بردن از رسانه‌های مختلف با دنیای بیرون و جهان پیرامونی خود در ارتباط هستند. این سریال در قالب برنامه‌ای روایت می‌شود که در هر قسمت افراد مختلفی با ماجراهای گوناگون و تجربه متفاوت از یکدیگر وارد آن می‌شوند و برای استمداد یا روشنگری جامعه به این قصه رفت‌ و آمد دارند.

در این سریال بازیگرانی چون ثریا قاسمی، شبنم قلی خانی، زهیر یاری، الهام جعفرنژاد، کوروش تهامی، سیامک احصایی، روشنک عجمیان، هدایت هاشمی، سولماز غنی، علیرام نورایی، طوفان مهردادیان، مریم سرمدی و… حضور دارند.

مجموعه اپیزودیک «دیوار شیشه‌ای» به قلم محمد محمود سلطانی و روح الله صدیقی، مسعود کرمی و سارا خسروآبادی  در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به نگارش در می‌آید.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: سریال ، دیوار ، دیواری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.