کاربران فضای مجازی با نهایت خلوص، عشق و ارادت خود را به ابا عبدالله الحسین نشان دادند.

به گزارش گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سال به سال به خیل عاشقان ایرانی و دوستداران امام حسین (ع) در روز اربعین و شرکت کنندگان در راهپیمایی عظیم و چندین میلیونی این مسیر افزوده می‌شود، همچنان که این سنت از قدیم الایام تاکنون در میان شیعیان مرسوم بوده است.


همزمان با ایام سوگواری سالار شهیدان کاربران شبکه های اجتماعی نیز از این موضوع عقب نماندند و با انتشار پیام های تسلیت و تصاویر مرتبط با ماه محرم ارادت خود را به این امام همام نشان دادند. هر کسی ارادت خود را به گونه ای به ابا عبدالله الحسین (ع) نشان می دهد برخی با تزیین ماشین و به تصویر کشیدن قطعه ای از روز عاشورا با استفاده از کلاه خود، پر، و ... و برخی دیگر با نوشتن جملاتی در مورد یزید ملعون ارادت و عشق خود را به سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) تقدیم کردند.

 




در ایام محرم فضای مجازی ایران هم بوی عطر محرمی به خود گرفته به طوری که عطر کرب و بلا به مشام همه عزاداران حسینی می رسد البته به گونه ای مجازی و عاشقان امام حسین(ع) در این ایام به هر نحوی سعی می‌کنند درسوگ اباعبدالله حسین(ع) شریک شوند.



کاربران شبکه های اجتماعی در این زمینه با انتشار هشتک (# محرم )، هشتک ( # اربعین حسینی) در اینستاگرام خود ارادت خود را به سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) نشان دادند؛ هر یک به طرق مختلف با انتشار تصاویر پرچم هایی که با نام حضرت فاطمه الزهرا(س)، یا قمر بنی هاشم و یا ابا عبدالله الحسین (ع) مزین شده بود و نیز عکس های کودکان 3 ساله با لباس مشکی  یاد حضرت علی اصغر و رقیه 3 ساله امام حسین(ع) را زنده کردند.


عده ای دیگر از کاربران با انتشار تصاویری از نوار های محرم به همراه لوازم برگزاری مراسم عزاداری و تعزیه سالار شهیدان در جهت رفاه حال عزاداران نیز این حرکت را در اینستاگرام انجام دادند که به کمک این تصاویر در فضای مجازی کاربران می‌توانند به ویدئوها و صوت‌های هیأت‌های مذهبی و مداحان برجسته کشور در ایام محرم دسترسی داشته باشند.




گزارش از محبوبه حاج محمدی


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار