رکوردشکنی در تولید گندم در شهرستان بوکان ، برای دومین بار به قدردانی وزیر جهاد کشاورزی از مدیر جهاد کشاورزی بوکان انجامید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،در سال زراعی جاری بعد از رکورد شکنی تولید گندم در شهرستان بوکان ، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی با اهدای لوح سپاس از صلاح الدین حقگوی مدیر جهاد کشاورزی بوکان قدردانی کرد.

در متن این لوح سپاس خطاب به مدیر جهاد کشاورزی بوکان آمده است : در سال مزین به شعار اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل ، از تلاش مجدانه جنابعالی در افزایش تولید محصولات کشاورزی در سال زراعی 95-94 قدردانی می نمایم.

با امید دست یابی به اهداف تعیین شده در اقتصاد مقاومتی و افزایش ضریب خود اتکایی محصولات راهبردی ، توفیق جنابعالی را در راه خدمتگذاری به بخش کشاورزی از خداوند متعال خواستارم.

گفتنی است ؛ امسال در شهرستان بوکان 120 هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری و در اواخر شهریور ماه ، به منظور شکرانه وفور نعمت الهی گندم ، جشن شکرگزاری خرمن با حضور استاندار آذربایجان غربی در بوکان برگزار شد.

شهرستان بوکان بیش از 10 سال است که در زمینه تولید گندم در استان آذربایجان غربی هر سال مقام نخست تولید این محصول راهبردی را به خود اختصاص داده و به همین دلیل انبار غله استان لقب گرفته است.

در شهرستان بوکان 110هزار هکتار اراضی قابل کشت وجود دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: قدردانی ، وزیر ، از ، مدیر ، جهاد ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.