ليگ برتر فوتسال بانوان ؛

حفاری پيروز حساس ترين بازی هفته چهارم شد

ليگ برتر فوتسال بانوان با برتری پرگل تیم ملی حفاری ايران در برابر شهرداری رشت كه حساس ترين بازی هفته چهارم بود به پايان رسيد.

ليگ برتر فوتسال بانوان ؛ حفاري پيروز حساس ترين بازي هفته چهارم شدبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران : در هفته چهارم ليگ برتر فوتسال بانوان امروز جمعه 16 مهر ماه  با ٧ بازي برگزار شد كه مدعيان با کسب پیروزی های پر گل برابر حریفان جايگاه هاي خود در جدول رده بندی را تثبيت كردند.

تیم فوتسال می رشت سپیدرود با 7 گل بازرگانی امیر نوشهر را شکست داد و دانشگاه آزاد مانند هفته های گذشته با نتیجه پر گل 20 -1 از صد شهرداری زنجان گذشت.

سایپا تهران نیز در آبادان با پذیرفتن 4 گل مغلوب تیم فوتسال پالایش نفت شد.

در دیگر رقابت ها نیز استقلال ساری با نتیجه 10-0 بانوان تبریز را شکست داد و دختران کویر کرمان در یک بازی نزدیک با کارا شیراز در پایان با نتیجه 2-1 در خانه مغلوب این تیم شدند.

تیم فوتسال شهرداری تبریز که در هفته گذشته دربی تبریز را با پیروزی پشت سر گذاشته بود در خانه با نتیجه 6-1 بازی را به سپاهان اصفهان واگذار کرد.

حساس ترین بازی هفته چهارم که برای کسب جایگاه دوم جدول رده بندی بین تیم شهرداری رشت و ملی حفاری ایران برگزار شد با پیروزی 5-0 ملی حفاری به پایان رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار