درس آموزی از مکتب و سیره شهیدان به ویژه شهدای کربلا امری ضروری و انکار ناپذیر است و ماه محرم و صفر فرصتی دوباره برای خود سازی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،آیت‌الله نورالله طبرسی ، امام جمعه ساری ظهر امروز در خطبه نماز جمعه مرکز استان، با بیان اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ عاشورا است و به‌همین دلیل هم دشمنان زیادی دارد. گفت: ماه محرم ماه تقابل حق و باطل است و دو گروه حق و باطل همیشه در طول تاریخ با همدیگر درگیر بودند.

وی با بیان اینکه سالار شهیدان برای احیا امر به معروف و نهی از منکر در صحرای کربلا به شهادت رسید، افزود: درس آموزی از مکتب و سیره شهیدان به ویژه شهدای کربلا امری ضروری و انکار ناپذیر است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر تقویت فرهنگ عمومی در جامعه دینی گفت: امر به معروف و نهی از منکر به صورت عملی باید در جامعه پیاده‌سازی شود.

آیت‌الله نورالله طبرسی افزود: تقوا رمز ماندگاری اولیا و انبیای الهی در اعصار مختلف تاریخ بوده است.
وی  با اعلام اینکه امام راحل در زمان خود در ارتباط با کم رنگ شدن شعائر دینی احساس خطر کردند، گفت : امام راحل برای حفظ دین قیام کردند و مانند ائمه اطهار برای ترویج اسلام قیام کردند و موفق به پیروزی انقلاب اسلامی شدند و انقلاب ما انقلاب حسینی است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.