مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان گفت: به دلیل فرسودگی لوله ها و امکان حادثه ساز بودن آن، عملیات تعویض ۱۳۸۰ لوله انتقال نفت در سه قطعه از آبانماه آغاز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجتبی بشارتیان  در سفر مدیر عامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت کشور به اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از حدود ۶۷۴ محدوده تحت پوشش شرکت خطوط و انتقال نفت منطقه اصفهان، ۲۱۳ محدوده را برای بازسازی خطوط انجام دادیم.

وی بیان داشت: همچنین مجوز ۲۵۰ کیلومتر خط لوله را برای تعویض پوشش دریافت کردیم و عملیات تعویض ۱۳۸۰ لوله در سه قطعه را از آبان ماه آغاز خواهیم کرد.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان تصریح کرد: در این هفته چهار توربین سولار برای افزایش پایداری انتقال در خطوط راه اندازی شد.

وی بیان داشت: سال گذشته تعمیرات اساسی چهار توربین سولوز، دو دستگاه توربین روستون و یک دستگاه توربین سولار در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفتی اصفهان انجام شد و امسال نیز یک دستگاه توربین سولوز تعمیر شد همچنین طی سال جاری تعمیر سه توربین دیگر در برنامه این شرکت قرار دارد.

بشارتیان با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون از خط لوله مارون به اصفهان و از اصفهان به تهران ١٤ میلیارد و ٤٣٧ میلیون و ٧٢٦ هزار و ٦٠٨ لیتر معادل ۹۰.۸ بشکه انتقال نفت انجام شد، افزود: از این میزان ۱۰.۳ بشکه نفت به پالایشگاه اصفهان و ۴.۱ بشکه به تهران ارسال شد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.