اگر حال سینما خوب باشد، گریم هم خوب و نتيجه بخش می‌شود.

حرفه گریم رابطه مستقیم با سینما داردعبدالله اسکندری در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص فعالیت اخیر خود و حرفه گریم گفت: در حال حاضر مدتی است كه مشغول کار در سریال «شهرزاد» هستم.
 
طراح گریم «مختارنامه» در خصوص وضعیت حرفه گریم اظهار داشت: شرايط گریم ما مثل سینمای ما است. گريم با سينما رابطه مستقيمی دارد. اگر حال سینما خوب باشد، گریم هم خوب و نتيجه بخش می شود وگرنه آن اتفاق مطلوب رخ نمی دهد.
 
وی ادامه داد: از طرفی اوضاع همه شغل هايی كه در حوزه سينما هستند، به حال اين دنيا(سينما) بستگی دارد.
 
وي درباره ورود نسل جدید به حرفه گریم عنوان کرد: برای پيشرفت در اين حرفه لازم است كه هر كسی وارد می شود، عاشق کارش باشد و اگر اينطور شود به تدريج در کار خود پیشرفت می‌کند. 

وی در ادامه درباره تامين وسایل مورد نیاز گریم تصريح كرد: در اصل دولت باید وسایل مورد نیاز گریم را وارد کند اما متاسفانه این اتفاق رخ نداده است و حتي خود من با سابقه 45 ساله ای که در این حرفه دارم، همچنان دوستانم از خارج اين  مواد را برايم می آورند.
 
اسكندری افرود: اما جوانانی که تازه به این کار ورود پيدا كرده اند، نمی توانند چنين كاری را در راستای وارد كردن مواد و وسايل لازم انجام دهند و همانطور كه گفتم  باید دولت و ارشاد این کار را انجام دهند. اقدام كه قیمت و هزينه آنچنانی هم ندارد.
 
اسکندری درخصوص پیشنهاد فعاليت در خارج از كشور، خاطرنشان نشان كرد: من به مدت 26 سال با سوری ها سريال و فيلم کار کردم اما در حال حاضر  در سوریه با جنگی که در این کشور رخ داده٬ وضعیتي ايجاد شده كه غالبا  سریال های تاریخی ساخته می‌شود.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار