مدیر فنی یک شرکت فناور گفت: با حمایت شرکت فناوری نانو، داشبورد ضد خش با استفاده از مواد اولیه پلیمری در کشور تولید شده است.

فناوری نانو در تولید داشبورد
امیر قاسمی مدیر فنی یک شرکت فناور در گفتگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فعالیت این شرکت دانش بنیان اظهار داشت: مواد پلیمری که کاربرد آن در ساخت داشبوردهای ماشین و اجناس پلاستیکی است در زمان‌های قدیم از کشورهای خارجی وارد می‌شده اما امروز این مواد با به کارگیری نانو تکنولوژی در کشور تولید می‌شود.

وی بیان کرد: این شرکت در حوزه فناوری و نانو بیوتیک به پیشرفت‌های قابل قبولی رسیده است به طوریکه هم اکنون داشبوردی با قابلیت ضد خراش به قیمت کم به مشتریان عرضه می شود.

قاسمی ادامه داد: پلیمرهای زیست آسیب ناپذیر یکی از مواد مهمی است که به وسیله این شرکت فناور تولید و کاربرد آن در ساخت ظروف یکبار مصرف و مواد پلاستیکی است.

مدیر فنی شرکت فناور یادآور شد: امروزه مواد اولیه پلیمری در کشور تولید می شود و به کشورهای اتریش، روسیه، بلغارستان صادر می‌شود.

وی گفت: محصولات کشورمان چند سالی با حمایت ستاد فناوری نانو تجارت سازی شده و در بازارهای دنیا از جایگاه خاصی برخوردار است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار