کرمانشاه؛

انتصاب معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش وپرورش شهرستان اسلام آباد غرب

مراسم معارفه معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش وپرورش شهرستان اسلام آباد غرب برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛طي حكمي از سوي مدير آموزش و پرورش این شهرستان ، «یداله غلامی پور » به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه این مدیریت منصوب شد.

حسن رجبی مدیر آموزش وپرورش اسلام آباد غرب در مراسم معارفه معاون برنامه ریزی وتوسعه ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور وسالار شهیدان گفت:بر اساس نصوص تاریخی، امام حسین (ع)، هدف اصلی از قیام خود را امر به معروف و نهی از منکرو احیای سنت پیامبر بیان داشته است.

رجبی افزود:در سراسر تاریخ پر فراز و نشیب اسلام جنبش ها و مبارزات و مقاومت هایی دیده می شود که هر کدام از آن ها در تثبیت ارزش های دینی و نفی ستم و تجاوز مؤثر بوده اند اما هیچ کدام از این خیزش ها نتوانسته است همچون نهضت عظیم و مقدّس عاشورا مسیر جامعه اسلامی را دچار تحوّل سازد و تأثیری ژرف و با برکت در سده های پس از انقلاب عاشورا بگذارد.


این حماسه جاوید هر زمان که می گذرد نه تنها خاموش نمی گردد بلکه پرتوهای آن گسترده تر و انوارش درخشان تر می شود و همواره الهام بخش بسیاری از حرکت های حق طلبانه و عدالت خواهی بوده است.


قیام آن حضرت در مقطعی روی داد که تمامی جویبارهای حقیقت دچار آلودگی هایی گردیده بودند و این آب مسموم که به سوی دشت های انسانی جاری بود، ارزش ها و فضیلت هارا در معرض تهدید جدی قرار داد. قیام عاشورایی این روند را اصلاح کرد و به اسلامی که می رفت تا توسط ستمگران اموی به فراموشی سپرده شود، جانی تازه بخشید. و اگر بگوئیم در محرم سال 61 هجری ارزش های ناب و سنت محمدی و تعلیمات علوی دوباره متولد گردید، گزاف و اغراق نخواهد بود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار