در مراسمی از مدیران و مسئولان فعال در اجرای نمایش فصل شیدایی تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم گفت : در اجرای نمایش فصل شیدایی همه مدیران پای کار بودند و این مهم سبب شد تا این اثر فاخر فرهنگی، زیبایی خودش را نشان دهد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی افزود : در این حرکت فرهنگی، شاهد پیوند دل‌ها بودیم که همه را فارغ از دیدگاه‌های سیاسی و جناحی گردهم آورد و این مهم نشان داد که دیدگاه‌های سیاسی نمی‌تواند آرمان‌های بلند ایمانی و انقلابی را محدود کند.

امام‌جمعه قزوین نمایش فصل شیدایی را مانور توانمندی‌های استان قزوین معرفی کرد و گفت: این کار بزرگ در ظرف زمانی کوتاهی صورت گرفت و این مهم گویای توانمندی و ظرفیت بالای استان است که باید بیش از پیش از آن استفاده کنیم.

وی به ظرفیت‌های موجود در ایام محرم و روزهای تاسوعا و عاشورا اشاره کرد و افزود: در تاسوعا و عاشورا مردم بیشتر از آن‌چه که در فصل شیدایی به میدان آمدند، در محافل و مجالس و هیات حضور می‌یابند و ظرفیتی را به وجود می‌آورند که با مدیریت صحیح باید به فرصت‌های بیشتری تبدیل شود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی تصریح کرد: دشمن همواره در پی ایجاد یأس و نا امیدی در جامعه ماست و باید تلاش کنیم تا با اتحاد و همدلی، با خلق کارهای بزرگ و ماندگار نقشه‌های دشمن را خنثی نماییم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین هم در این مراسم گفت : مردم در نمایش فصل شیدایی نشان دادند که آماده پذیرش کارهای فرهنگی فاخر و اصیل هستند و از آن استقبال می‌کنند.

عباس کاظمی، مدیر اجرای نمایش فصل شیدایی هم در این مراسم با تقدیر از مسئولان و مدیران استان، گفت: تلاش و مساعدت مدیران و مسئولان استان قزوین مثال‌زدنی بود و همین وحدت و انسجام سبب شد تا شاهد اثرگذاری نمایش فصل شیدایی باشیم.

وی با تأکید بر این‌که راه برون رفت از گره‌های فرهنگی توجه به ظرفیت محرم است، بیان کرد: مردم با حضور گسترده، ذائقه خود را برای برنامه‌های فرهنگی با مایه‌های دینی نشان دادند و آن‌چه که در فصل شیدایی اتفاق افتاد می‌تواند الگویی برای آینده باشد.

ابوالفضل معصومی‌فر، مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین هم به میزان اثرگذاری نمایش فصل شیدایی اشاره کرد و گفت: نمایش فصل شیدایی فرصتی برای همدلی و وحدت در استان قزوین به وجود آورد که باید از آن به خوبی بهره برد.

امیر، محمد رضایی، فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشگر ۱۶ زرهی قزوین نیز تشکیل اتاق فکر را برای کارهای فرهنگی ضروری دانست.

در پایان مراسم جمعی از فعالان فرهنگی به پاس راهنمایی‌های حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با اهدای لوحی از وی تقدیر کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار