با وجود وعده های مسئولان سیاه جامگان به بازیکنان و کادرفنی سابق، تاکنون آپارتمانی به دستیاران و بازیکنان فصل گذشته این تیم داده نشده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مشکلات مالی باشگاه های فوتبال کشورمان و به تبع آن ابتکار یک تیم لیگ برتری در واگذاری آپارتمان به جای پول قرارداد بازیکنان مطرح، نگاهی فئودالیستی به فوتبال است.
 
در سال های اخیر باشگاه های کشورمان با مشکلات مالی متعددی مواجه شده اند و برای رهایی از این مشکلات، دست به اقدامات جالبی زده اند.
 
پس از آنکه باشگاه پرسپولیس در زمان مدیریت محمد رویانیان به جای پول قرارداد به بازیکنان ماشین های میلیاردی بدون سند داد و سازمان لیگ درقبال مطالبات باشگاه ها به آن ها پیشنهاد داد چندین دستگاه اتومبیل چینی موجود در بازار کشورمان را دریافت کنند، این بار نوبت به باشگاه سیاه جامگان مشهد رسید که در حرکتی متحیرانه به جای مبلغ نقدی قرارداد بازیکنان و کادرفنی، قول داد به آن ها سند مالکیت آپارتمان های 75 متری را تقدیم کند.
 
مشکلات مالی قرمز و مشکی پوشان مشهدی تا جایی پیش رفته که فرهاد کاظمی در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات مالی کادر فنی و بازیکنانش، شش روز از حضور در تمرینات تیمش امتناع کرد.
 
همچنین بازیکنانی چون رضا درویشی، حمیدرضا علی‌عسگری و محمدرضا خانزاده هم در تمرین روزهای سه شنبه و چهارشنبه این تیم شرکت نکردند.
 
اعضای تیم سیاه جامگان از قرارداد فصل جدید خود هیچ‌گونه دریافتی نداشته‌اند. جالب اینکه شنیده می‌شود مربیان و بازیکنان سیاه‌جامگان بابت قرارداد فصل گذشته هم مبلغ ناچیزی دریافت کرده اند. مدیران باشگاه سیاه‌جامگان در فصل گذشته به جای پول، یک دستگاه آپارتمان به اعضای تیم دادند. شنیده می‌شود این واحدهای مسکونی فاقد سند هستند و به همین دلیل مربیان و بازیکنان سیاه‌جامگان نتوانسته‌اند واحدهای خود را بفروشند و از فصل گذشته حتی یک ریال دریافتی هم نداشته‌اند.

مهدوی: حتی یک ریال هم از سیاه جامگان بابت فصل گذشته دریافت نکرده ام

برهمین اساس مصاحبه ای را با مربی فصل گذشته تیم سیاه جامگان ترتیب دادیم که آیا آپارتمان هایی که قرار بود به آنها تحویل داده شود،کارش به اتمام رسیده است یا خیر، که وی اظهار کرد: اتفاق خاصی در این زمینه رخ نداده است، تنها مسئولان تیم سیاه جامگان وعده می دهند و مشخص نیست چه زمانی این آپارتمان ها تحویل بازیکنان تیم داده خواهد شد.

مهدوی در پایان خاطر نشان کرد: هم اکنون که با شما صحبت می کنم به هیچ یک از دستیاران و بازیکنان فصل گذشته فرهاد کاظمی نه آپارتمانی تحویل داده شده است و نه مبلغی پرداخت شده است. قصد ندارم از باشگاه سیاه جامگان به کمیته انظباطی شکایت کنم، تنها چیزی که می توانم به شما بگویم این است که خود فرهاد کاظمی پیگیر این مشکلات هستند در صورت برطرف شدن آنها را به اطلاع شما خواهم رساند.

مهدی جعفر پور: آپارتمانی تحویل بازیکنان داده نشده است

جعفرپور درمورد اینکه آیا آپارتمانی بابت فصل گذشته به آنها داده شده است یا خیر، گفت: از اول فصل قرار بود با توجه به قرارداد بیشتر بازیکنان با تیم سیاه جامگان به آنها آپارتمان داده شود که متاسفانه تاکنون اتفاقی در این زمینه رخ نداده است. اصلا نمی دانم قرار است آپارتمانی به بازیکنان فصل گذشته داده شود یا خیر.

بازیکن فصل گذشته تیم سیاه جامگان درخصوص اینکه آیا از این تیم به کمیته انظباطی شکایت خواهد کرد یا خیر، افزود: درصورتی که مسئولان این تیم مبلغ قرارداد فصل گذشته من را پرداخت نکنند و با تمام احترامی که برای فرهاد کاظمی قائلم راهی جز شکایت از این تیم به کمیته انظباطی نخواهم داشت. از بدقولی مسئولان خسته شده ام و برایم جای سوال است باشگاهی که در آهی در بساط ندارد چطور با بازیکنان خارجی قرارداد امضا می کند.

جعفرپور در پایان گفت: از طرفی من یک سال از عمر ورزشی ام در این تیم سپری کردم برای این تیم زحمات فراوانی کشیدم. خوب نیست مسئولان تنها وعده تو خالی بدهند به هر حال من هم به این پول احتیاج دارم و امیدوارم مالک و مدیرعامل باشگاه تدابیری به خرج دهند تا هر چه زودتر این آپارتمان ها تحویل بازیکنان داده شود. یا که به جای آپارتمان ها پولش را به بازیکنان بدهند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار