تجمع عظیم هیات‌های مذهبی استان اردبیل در تهران

تجمع عظیم هیئت های مذهبی استان اردبیل، باحضور مداحان سرشناس این استان، روز جمعه 16 مهرماه از ساعت 15 تا 18 در میدان امام حسین تهران برگزار میشود.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خانه استان اردبیل طی فراخوانی از عموم هیئت های مذهبی استان اردبیل و اهالی تمامی شهرستانهای استان اردبیل ساکن در تهران و کرج و شهرهای اطراف جهت حضور هر چه باشکوهتر در این مراسم دعوت به عمل آورده است .
 
این مراسم با مداحی مداحان مشهور و طراز اول استان اردبیل برگزار خواهد شد و شنیده ها از منبع موثق حاکی از آن است که استاد سلیم موذن زاده و تمدن نیز از جمله مداحان این تجمع عظیم خواهند بود.
 
این تجمع بصورت زنده از صدا و سیما و شبکه های برون مرزی پخش خواهد شد.
 
تشکلهای شهرهای مختلف استان طی بیانیه هایی جداگانه از اهالی کل استان درخواست حضور پرشکوه و یکپارچه در این مراسم را نموده اند.
 
در این مراسم معنوی و عزداری دستجات و هیئت های عزاداری، هرکدام با پرچم و بیرق خودشان با نمایش شور و شعور حسینی، اهالی اردبیل، مغان، مشکین، خلخال و فرزندان عشایر شاهسون مقیم استان تهران و البرز  شکوه و عظمت عشق و ارادت مردان و زنان حسینی را به جهانیان نشان خواهند داد.
 
تک تک هم استانیها با حضور فعال خود در قالب هیئت های منتسب به استان اردبیل مقیم تهران روز جمعه در میدان امام حسین تهران یکپارچه صدای مظلومیت حسین را فریاد خواهند کرد شما هم به خیل عظیم عاشقان کلام و راه شهدای دشت کربلا بپیوندید .
 
حسینیه ها و هیئت‌های مختلف در صورت نیاز برای در اختیار داشتن اتوبوس و وسیله ایاب و ذهاب برای انجام هماهنگی های لازم  با شماره 09127240200 به نام آقای حجت فرزانه در تماس باشند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار