رزمایش تیپ ۳۸ رزهی تربت جام با هدف نمایش اقتدار، قدرت، توان رزمی و دفاع پیشگیرانه توسط نیروهای عمل کننده به مرحله اجرا گذاشته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ فرمانده قرارگاه عملياتي لشکر 77 خراسان در این رزمایش گفت: اگر کساني در جامعه در ارتباط با تضعيف نيروهاي مسلح و اقتدار و قدرت نظامي حرفي عنوان مي کنند گزافه گويي است و ما بايد هر چه مي توانيم بر ارتقاء مسائل امنيتي و نظامي و قدرت باز دارندگي کشور هزينه کنيم.

رضا آذریان افزود: یگان های ما در ارتش جمهوری اسلامی ایران با اجرای تمرینات صحرایی همیشه آماده اند تا از اهداف و دستاوردهای این نظام مقدس حفظ و حراست کنند.

وی تصریح کرد: حفظ توان رزمی نیروهای مسلح برابر دستور ولی فقیه و فرمانده معظم کل قوا همیشه باید آمادگی آن چنان باشد که از دشمن عقب نمانیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۷۷ خراسان بیان داشت: تمامی نیروها اعم از نیروی زمینی، هوایی، هوانیروز و پدافند هوایی که چشمان بیدار مرزهای جمهوری اسلامی ایران هستند آماده و گوش به فرمان هستند و فعالیت های آن سوی مرزها را هم رصد می کنند.

آذریان نسبت به برخی گفته ها در مورد تضعیف نیروهای مسلح و کاهش قدرت دفاعی کشور خاطر نشان کرد: اگر کسانی در جامعه در ارتباط با تضعیف نیروهای مسلح و اقتدار و قدرت نظامی حرفی عنوان می کنند گزافه گویی است و ما باید هر چه می توانیم بر ارتقاء مسائل امنیتی و نظامی و قدرت باز دارندگی کشور هزینه کنیم.

وی تاکید کرد: هر چه اعتبارات برای آمادگی رزمی و دفاعی به یگان های مسلح داده شود کم است چرا که دشمن دیوانه و خطرناک می باشد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۷۷ خراسان ابراز داشت: هیچ وقت نباید به لبخند دشمنان اعتماد کرد تا دیگر مسائل سال ۵۹ برجمهوری اسلامی ایران تکرار نشود.

فرمانده تیپ ۳۸ رزهی محمد رسول الله (ص) تربت جام در ادامه با اشاره به اهداف رزمایش گفت: یکی از اهداف رزمایش احساس امنیت و آرامش برای مردم این منطقه مرزی می باشد.

ایرج دبیر نظامی افزود: وظیفه ما حفاظت از ارزش های انقلاب و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: رزمایشی که درمنطقه عمومی تربت جام توسط نیروهای تیپ ۳۸ رزهی اجرا شد گوشه ای از آمادگی و نمایش اقتدار و قدرت این یگان ها در راستای نابودی و زمین گیر کردن دشمنان است.

فرمانده تیپ ۳۸ رزهی عنوان کرد: تیپ ۳۸ زرهی تربت جام به پیشرفته ترین سلاح های ارتش جمهوری اسلامی ایران مجهز است که در این رزمایش مورد استفاده قرار گرفت.

انتهای پیام//س.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.