اصفهان؛

استقبال از مدال‌آوران ووشوکار اصفهان در مسابقات جهانی

مراسم استقبال از 9 ورزشکار اصفهانی که در مسابقات جهانی بلغارستان توانسته‌اند 14 مدال رنگارنگ کسب کنند، با حضور مسؤولان ورزش اصفهان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،پیش از ظهر امروز مراسم استقبال از 9 ورزشکار اصفهانی تیم ملی ووشو در خانه ووشو اصفهان برگزار شد.

این ورزشکاران جوان و نوجوان که به همراه دو مربی در مسابقات جهانی بلغارستان حضور یافته بودند، موفق به کسب 14 مدال رنگارنگ شدند و تیم ملی ایران در این مسابقات به عنوان نائب قهرمانی رسید.

در این مسابقات که 51 کشور جهان در آن حضور داشتند، زهرا کیانی موفق به کسب دو مدال طلا و یک مدال نقره شد تا بدین ترتیب پدیده این مسابقات لقب گیرد.

همچنین شاهین بنی طالبی، محمدعلی مجیری موفق به کسب مدال طلا، نازنین بازدار و طاها بدیعی موفق به کسب دو مدال نقره و فاطمه جزینی موفق به کسب یک مدال نقره شد.

فاطمه جزینی دو مدال برنز و فاطمه ویسی و محمدعلی مجیری نیز هر کدام یک گردن‌آویز برنز کسب کردند تا از 19 مدال تیم ملی ایران در این مسابقات، 14 مدال سهم اصفهانی باشد.

همچنین مریم معماری و راضیه طهماسبی به عنوان مربی از اصفهان به این مسابقات اعزام شده بودند تا اصفهان در سطح مربیان نیز نماینده داشته باشد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار