رییس هیات کنگ فو استان کرمانشاه، از آغاز اردوی آمادگی تیم ملی کنگ فوی بزرگسالان ایران در هر دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛منوچهر حاتمی اظهار کرد: در اردوی تیم ملی کنگ فوی مردان ایران هشت ورزشکار و در اردوی تیم ملی بانوان نیز چهار ورزشکار حضور دارند.

وی افزود: بهزاد برجی تنها ملی پوش کرمانشاهی حاضر در اردوی تیم ملی کنگ فوی مردان است.

حاتمی که خود یکی از مربیان تیم ملی آقایان ایران نیز هست، خاطرنشان کرد: اردوی تیم های ملی کنگ فوی مردان و زنان ایران که از امروز (13 مهر) آغاز شده به مدت یک هفته و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت.

رییس هیات کنگ فوی کرمانشاه ادامه داد: اردوی تیم ملی آقایان در سرسرای امام خمینی (ره) واقع در انتهای بلوار طاق بستان و اردوی تیم ملی بانوان نیز در مجموعه ورزشی کوثر واقع در انتهای شهرک فرهنگیان فاز 2 برگزار می شود.

وی افزود: تیم های ملی کنگ فوی آقایان و بانوان ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان که پنجم تا نهم آبان در ایتالیا برگزار می شود، آماده می کنند.

حاتمی در پایان و با بیان اینکه وی و باقر محمدی مربیان تیم ملی کنگ فو آقایان ایران هستند، از خانم علیزاده به عنوان مربی تیم کنگ فوی بانوان ایران یاد کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.