فرماندار چادگان گفت: تاکنون 3.4 درصد از جمعیت شهرستان چادگان به صورت اینترنتی در سایت سرشماری نفوس و مسکن ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی اسدپور در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به آغاز ثبت‌نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ از سوم مهرماه تصریح کرد: تاکنون 3.4 درصد از جمعیت شهرستان چادگان به صورت اینترنتی در سایت سرشماری نفوس و مسکن ثبت‌نام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: روستاهای شهرستان به علت نداشتن دسترسی به اینترنت نتوانستند وارد سامانه شده و ثبت نام کنند که انتظار داریم شوراها و دهیاران مردم را راهنمایی و تشویق کنند تا با مراجعه به بخشداری‌ها، شهرداری ها و کافی‌نت‌های شهرستان نسبت به ثبت نام و ارائه اطلاعات وآمار دقیق همکاری کنند تا روند آمارگیری سرعت گیرد.

فرماندار چادگان گفت: شهرستان چادگان دارای دوبخش مرکزی و چنار رود است که در بخش چنار رود که مناطق محروم شهرستان است 53 روستا داریم و در بخش مرکزی نیز 13 روستا که طبق آمار نفوس ومسکن سال 90 جمعیت 35 هزارنفری را در خود جای داده است.

اسدپور افزود: ائمه جمعه، روحانیت، فرهنگیان، مسؤولان و کارمندان ادارات در اطلاع‌رسانی به مردم در جامعه نقش موثری دارند که انتظار می‌رود در  این راستا یاری دهنده باشند؛ همچنین شهروندان در مراجعه آمارگیران به درب منازل اطلاعات دقیق در اختیار آنان قرار دهند تا در برنامه ریزی کلان کشور بهتر عمل کنند.

وی با تأکید به اینکه اساس تمامی برنامه‌ریزی‌ها سرشماری است، بیان داشت: اولویت اصلی برنامه‌ریزی‌های شهرستان را ایجاد اشتغال تشکیل می‌دهد، که پس از سرشماری وضعیت بیکاری شهرستان نیز مشخص خواهد شد.

فرماندار چادگان به فعالیت 11 آمارگیر در سرشماری حضوری نیز اشاره کرد و گفت: بعد از اتمام سرشماری اینترنتی مراجعه حضوری مأموران سرشماری به درب منازل آغاز می‌شود که در این راستا مأموران آموزش دیده که دوره آموزشی را سپری کرده‌اند به کار گرفته می‌شوند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.