زنجان؛

مجمع جهانی «کارآفرینی جوانان»در قطب الکترونیک کشور برپا می شود

سومین مجمع جهانی «کارآفرینی جوانان»در قطب الکترونیک کشوربرپا می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سومین مجمع جهانی ارزش‌آفرینی (کارآفرینی) جوانان ایران امسال با موضوع« از تئوری تا عمل (ویژه استارتاپ‌های حوزه فناوری)» در22آبان ماه و در شهر زنجان بعنوان قطب آی‌ تی و الکترونیک و برق کشوربرگزار می شود.

مجمع جهانی کارآفرینی (ارزش آفرینی) جوانان (JWEF) که مشتق شده از مجمع جهانی کارآفرینی (ارزش آفرینی) است از سال  2008تا کنون توسط دانشگاهEM-LYON فرانسه و با همکاری برخی از مؤسسات و شرکت‌های بزرگ و معتبر بین‌المللی  برگزارمی شود.

هدف از این برنامه،ترویج و سرعت بخشیدن به کارآفرینی (ارزش‌آفرینی) در میان جوانان و دانشجویان به صورت محلی و در سراسر جهان، با هدف ایجاد ثروت و عدالت اجتماعی برای ساختن دنیایی بهتر با چشم‌انداز سال 2050 است.

مجمع جهانی ارزش‌آفرینی (کارآفرینی) جوانان ایران برنامه سالانه خود(JWEF)را امسال با موضوع «از تئوری تا عمل( ویژه استارتاپ‌های حوزه فناوری)» در شهر زنجان برگزار می‌کند.

این برنامه محلی برای ارتباط دانشجویان، کارآفرینان جوان، اعضای مراکز رشد و پارک‌های علمو فناوری، علاقه‌مندان کارآفرینی (ارزش آفرینی) و صاحبان کسب‌وکار و کارآفرینان از سراسر کشور و در حد امکان از سایر کشور هاست و برنامه‌های آموزشی مختلفی را نیز شامل می‌شود.

این برنامه همه ساله به میزبانی و همکاری یک دانشگاه معتبر در کشورهای مختلف برگزار می‌شود و کشورهای فرانسه، سنگاپور، مالزی، چین، آرژانتین، شیلی، و ... بطور فعال برگزارکننده این برنامه بین‌المللی هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایتhttp://zanjan2016.jwef.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.