رئیس دانشکده پزشکی استان کرمانشاه گفت: مهرماه هنگامه جوانه زدن نهال دانش آموختن و فهمیدن است هرچند علم و دانش اختصاص به ماه خاصی ندارد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مهدی زبیری هدف دانشجویان را رسیدن به قله های دانش و کسب مکارم اخلاق دانست و افزود: تلاش دانشجو صرفاً نباید در جهت کسب علم باشد بلکه همزمان باید انسانیت خود را رشد و کرامت اخلاقی خود را بروز و ظهور داده و تکامل بخشد.

زبیری خطاب به دانشجویان گفت: دانشجویان پزشکی با با ارزش ترین داشته انسانها که همان جان است در ارتباط هستند و کوچکترین غفلت و ناتوانی آنان می تواند خطرناک و آسیب رسان باشد.

وی گفت: شما در جایگاهی خواهید نشست که مردم اسراری را که به نزدیک ترین افراد خانواده خود نمی گویند با شما در میان می گذارند ، پس باید از نظر علمی و فنی چنان ورزیده شوید که ضمن حفظ اسرار آنان حافظ جان و مایه بازگشت سلامت به آنان گردید.

این عضو هیأت علمی دانشگاه مطالعه صحیح ، حجیم و وسیع را لازمه موفقیت و پیشرفت دانست و گفت: دوره طولانی پزشکی صبر و پشتکاری زیادی می خواهد و هرچقدر با جدیت در جهت آموختن تلاش کنید پشیمان نخواهید شد.

در سال جاری تعداد 154 نفر به عنوان دانشجوی پزشکی وارد دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شده اند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.